Info článek

Tak konečně jsem si založila formspring( ZDE! ) tak jsem Vám to chtěla oznámit. Moc ráda Vám odpovím na všechny Vaše otázky. Už se i celkem těším až budu odpovídat :-)
Potom jsem Vám teda ještě chtěla říct, že GIWEAWAY možná přijde trošku dřive než jsem plánovala.. Ale ještě si chvilku počkám až přijdou další followers... Tak když pečlivě sledujte.
Potom jsem se Vás chtěla zeptat jestli znáte TUTO holku.. Je modelka a je uplně boží!! 
No a to bude asi všechno jenom jsem ještě dala pár fotek z podzimního WISHLISTU. 
Zatím :-)
Vaše Sarah :-)
H&M
Sweater OrangeLINDEX
H&M
Chtěla bych ji, ale v nějaké výrazné barvě(ŽLUTÁ) H&M

2 komentáře:

  1. Hezké věci :) A krásný desing ;)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi celý článek!!!
    a zvu Vás ke mě na GIVEAWAY, výhra lesk na rty CHanel(originál)

    http://lucykriz.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.