Like Birds..

Ahoojte. Takže zase jako dost často nestíhám. Za 20 min. jedeme do Zlína a já vůbec nestíhám. Ještě jsem si dodělávala tašku(fotka je v články). Napište jak se líbí. Dneska byl ve škole pohodovej den. Asi 3 supli, takže skoro pořád na compech. Ještě jsem Vám chtěla něco napsat, ale to už nestíhám, takže to až zítra.
[boty-street, punčochy-calzendonie, šortky-lindex(jsou nové), halenka-ann christine, svetr-bershka, náramky-dm, prsteny-six a hand made, naušky-hand made]
Formsprong TADY
Vaše Sára :-)







5 komentářů:

  1. Top s ptáčky je super! Líbí se mi to. :) Šortky mám podobné, miluji je. Vypadají tak moc dobře!:) Krásné fotky outfitu, škoda, že tam nemáš hlavu. :( Snad příště. :)

    OdpovědětVymazat
  2. outfit neskutočný! super, palec hore ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný boty a ta naušnice!:) Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.