Zas ta bundička..

Ahojte. Takže tu pro Vás mám outfit post. Dneska jsem jeli do Zlína jako každou neděli, ale nic jsem nekupovala, protože plánujeme ve středu vyjed někam dál :D No ale jednu věc jsem si přece koupila :D V albi měli takové nové kartičky s různými popisky, tak jsem si jednu koupila. Uvidíte na fotce :-) No a potom jsem ještě stihla natočit video, takže ho tady dám asi zítra.
No a na sobě jsem měla zase tu moji bundičku(miluju ji) SEKÁČ, triko PEACOK, tílko VERO MODA, legíny TAILL WEIL, ponožky CALZENDONIE, boty BUTIQ, kabelka ORSAY, prstýnek BIJOU BRIGITTE a náramek HAND MADE.
Doufám že se líbí :-)
Vaše Sára :-)
Ptejte se na cokoliv TADY(FORMSPRING)




3 komentáře:

  1. sluší ti to:)) tu bundu ti závidim:pp
    http://leopardeheels.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta bundička je skvělá! A ten pásek je roztomilý :) moc Ti to sluší :) ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow ta bundička je vážně poklad :O
    PS: Budu ráda, když navštívíš můj blog...Ještě jsem se zcela nerozjela a jsem ráda za každou podporu, at už je to jen návštěva mé page :) Díky moc :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.