I want friday..

Tak moc chci aby už byl pátek. Tento týden máme hrooozně moc učení.  :( Je toho fakt moc :/ No, ale musím se na to dívat optimisticky, potom to bude lepší. Sice je pravda, že to nezačalo moc pěkně( dostala jsem 2- z chemie), ale to se zlepší :D
Potom jsem Vám ještě chtěla říct, že mám poukázku k baťovy na 1000,- a už jsem si vybrala dvoje boty. Oxfortky a mokasíny.
No a jako vždy Vám nesmírně děkuju ta krásnou návštěvnost, za plno krásných komentářů a za 24 followerů.. Děkujuu!!
[svetr-hand made, triko-promod, pásek-F&F, punčochy-sekáč, kraťasy-hand made, prsten-six, boty-baťa, ponožky-calzendonie]
Vaše Sára :)
Formsprong TADY
Pořád probíhá GIVEAWAY takže se zapojujte!!!






10 komentářů:

  1. ten svetr je krásný!!
    celkově ti to sekne a chci vidět ty mokasíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju,ale ty máš lepší,mnohem lepší...:) A opět ti to strašně sluší..:)

    OdpovědětVymazat
  3. jeee strasne ti to pristane! velmi sa mi paci ta kombinacia farieb

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi kombinace oranžové a modré ( sice se říká, že se tyhlety barvy dohromady nehodí jako zelená a červená, ale řekla bych, že záleží na odstínech). :-)

    OdpovědětVymazat
  5. krásna kombinácia :) super look.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný :))Ty boty jsou úžasný <3

    OdpovědětVymazat
  7. super outfit !! pristane ti tá modrá :) http://curly-news.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.