Orange.

Ahojte. Takže dneska po dlouhé době nepíšu větu: ,,Nestíhám" :D Dneska mě to po dlouhé době všechno pěkně vyšlo: naučila jsem se, uklidila jsem, byla se psem a ještě stihla jít na počítač :-) Je ale pravda, že učení do školy je teď hodně. No ale nebudu Vám tu vypisovat o škole. No zítra zůstávám na Vsetíně a půjdu se podívat do sekáčů. Mají tam celkovou obměnu a já mám v merku pár věcí. Tak se už těším.
No jak už Vám tady chvíli slibuju tu giweaway tak už je tady 15 followerů(moc moc Vám děkuju) Takže do konce tohoto tídne čekjete GIWEAWAY!!
[sukně-Tail Weil, punčochy-Calzendonie, boty C&A, triko-sekáč,bundička-vero moda, naušky-??]
Vaše Sára :-)
Formsprong TADY




5 komentářů:

  1. joo, taky do školy je ted toho moc.. :// Jinak outfit originální))

    liveyoursweetdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi to přeplácané barvičkama.

    OdpovědětVymazat
  3. strašne vela farieb mas na sebe...ale ta sukna je super :)

    lifebysuzie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj máš veľmi pekný blog pridala som si ťa medzi sledovateľov mohla by si si pridať aj mňa prosím :). Tento outfit je dokonalý milujem farby :).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.