Ecalipse

Takže dneska už je to s tím časem mnohem lepší než včera. Krásně jsem se stihla naučit a ještě stihnu vzít psa ven. Aaaa krásně mi to vychází :D
V pátek jedeme večer na Night shopping do Zlína. Už se těším :p
No a ještě jedna věc. Před nedávne jsem objevila na  youtube video jedné skupiny(one direction). Asi nevíte kdo a co to je. Já jsem to taky nevěděla. Oni se v anglickém x-factoru umístili na 3. místě. Mě osobně se moc líbí. Nejen jak zpívají, al taky vzhledově :D PŘÍKLÁDÁM VIDEO :P Posuďte sami :p
GIVEAWAY
FORMSPRING
FLER
Vaše Sára :)











8 komentářů:

  1. jé! One direction znám, jejich hudba se mi zrovna nelíbí, ale jsou hrozně krásní :D .))
    Ta barva toho svetříku je senzační a chci mít nohy jako ty!!

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky , máš úžasnou postavu!
    taky možná pojedeme na night shopping Zlín mám kousek

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je náhoda, zrovna včera mi kamarádka říkala, ať se na ně podívám, že je objevila :D
    Zpívat tam jakš takš umí sice asi 2 ale sou krásní! :D
    Pěkný outfit :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. jé děkuji moc :) myslím, že se mám v designech ještě pořádně co učit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky a outfit :) One Direction neznám, ale zpívají krásně :))

    OdpovědětVymazat
  6. aaaah :-* miluju one direction :) našla jsem tě přes ten fanclub na fb :) už jsem tě znala z blogu na který jsem často chodila a teď ještě zjístím že máš ráda 1D tak to je moc :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit..! ;)) kde ty fotky upravuješ?? :O jinak One Direction jsou nádherní.. :PP

    OdpovědětVymazat
  8. One Direction miluju, jsou moje nejoblíbenější skupina, znám už je dlouho :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.