Winner of giveaway is...

Top, Fake Fur, Leo Wedges

Tak a je to tady .Dneska jsem pomocí randomu vybrala výherce mojí první giveaway. Komentářů bylo 22 a random vybral číslo 16 což je KIK.
Gratuluju ,,KIK" už jí píšu e-mail.
Tak to by bylo k giveaway.


No a abych článek ještě doplnila tak jsem se Vás chtěla zeptat co říkat na velký boom v modě. Na chlupaté bundy vesty a šály. Mě se to líbí moc. Jednu chlupatou bundu doma mám a plánuju si koupit i vestu. Ve všem chlupatém je pořádné teplíčko :D
Zítra čekejte outfit :)
FORMSPRING
FLER
Vaše Sára

4 komentáře:

  1. tak to gratuluju :)
    chlupaté se mi líbí kde co ale nejradši mám zvířata :D
    no to bylo od tématu , ale vesta a hlavně límce se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. chlupaté bundy, šály,.. se mi moc líbí! ale nezdá se mi, že by v tom bylo takové teplo teda. :D jen to tak vypadá, většinou zevnitř totiž ty chlupy nejsou a je to tam studený. :) chlupatou vestu chci taky!

    gratuluji :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.