Armani

Dneska jsem si na sebe dalo triko, které jsem si koupila asi před 2 týdny v sekáči za 20,- Mělo by být od značky armani, ale nevím nevím. Možné je všechno, ale spíš bych řekla že ne. A ještě mám nové botičky z deichmanu. Tam ty co jsem pořád nosila(ty černé) se mi jaksi rozpadly.
A co vy? Jak se máte? Jaký vás čeká týden?
BTW.: Zase špatná kvalita fotek. Moc se omlouvám, ale bratr kamsi jel :D
FORMSPRING
Vaše Sára
Jo a budu moc ráda když mi dáte hlas na JSINEJ TADY ! Moc děkuju! Nemusíte tam být přihlášení jde to i přes FB! Děkuju :-)
Více fotek>>celý článek






[svetr-mark&spancer, triko-sekáč, kalhoty-stradivarius, pásek-F&F, náramky-DIY, boty-deichman]

12 komentářů:

  1. Pěkný outfit! :) Strašně se mi líbí tvoje boty..^^

    OdpovědětVymazat
  2. jsi krásná , zase a pořád :)
    boty vypadají skvěle

    OdpovědětVymazat
  3. Za 20,-?? V sekáči se dá mnohdy nakoupit mnohem hezčí oblečení než ve značkových obchodech. Tvé tričko je příkladem, je fakt úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie topánky sú perfektné

    fashion-yourpassion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ani se ti nedivím, že se ti rozpadly. Deichmmann není zrovna kvalitní značka bot. Ale když se ti líbí, tak proč ne.

    ANNE-KINGDOM.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé ty botičky.. :)

    www.val-fashion-world.blogger.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.