Happy with my Happy

Dneska to byl krásný den.. Né jen kvůli tomu že z písemek kterých jsem se bála jsem dostala za 1 :D a taky proto že po delší době krásně strávený den s mým Happíkem (pro informaci-můj pes se jmenuje Happy ).
FORMSPRING
 pro více fotek>>celý článek




[svetr-only, legíny-tail weil, boty-sekáč, ponožky-taťkovi, prstýnek-six, šaty-rewiev, pásek-promod, náhrdelník-bijou brigitte]

14 komentářů:

  1. Nemůžu si pomoct-máš tak dokonalý outfity...:))

    OdpovědětVymazat
  2. ten svetr je skvělý!:) sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš tak báječný styl! Miluju tvé outfity :)

    OdpovědětVymazat
  4. no to si děláš srandu, že máš takovýhle boty ze sekáče! Ja chci u nás taky takovej! :( dokonalý outfit jako vždy :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsi krásná , chci abys mě bavila co nejdýl!!
    no vidíš jsi dobrá , taky bych chtěla aby se mi ve škole dařilo :D

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji k jedničce a skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný cradig.:)

    http://mylittle-webpage.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ach, dievča, máš proste štýl :)

    OdpovědětVymazat
  9. wow,dokonalý svetr,skvělé fotky :) ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. jasně že Hluk znám , to je kousek od Brodu tak deset minut , někdy tam bývám kamarádka tam má sestřenku a často chodíme na koupaliště :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný ten náhrdelník! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten svetr se super a taktéž ty šaty,,,,a vlastně i všechno ostatní :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.