I love shorts..

Do té doby než nebudu v šortkách a punčochách zmrzat je budu nosit a nosit a nosit! Takže se připravte na éru šortek :D
A dneska se zase omlouvám za fotky. Fotila mě mamka a dopadlo to ještě hůř než focení samospouští :D
FORMSPRING
Vaše Sára
 pro více fotek >>celý článek




[šortky-diy, silonky-calzedonie, svetr-H&M, triko-sekáč, boty-F&F]

7 komentářů:

  1. já jsem měla šortkové období v létě , teď jsem zase zavalená svetry máme na tyhle věci úchylku šortek s vysokým pasem mám doma dvacet a svetrů snad i víc :D
    no to je jedno , moc ti to sluší a modrá se mi líbí k tvým vlasům

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný outfit,dneska ti to strašně sluší :) A miluju ty boty a modrou :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný outfit,ty šortky jsou dokonalé! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ale tak, zas tak mamku nesprdávej, furt lepší než nic ty fotky! Super šortky a silonky.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.