Love sweater!

Tady je můj dnešní outfit. Mám na sobě moje nové boty ze secondhandu. V příštím článku Vám napíšu něco o mém dnešním výletu....
photo by: Helen








(kabát-secondhand(zara), svetr- secondhand(h&m), legíny- h&m, šála- h&m, kabelka- orsay, prstýnky "levné knihy" a dandy shop, boty- secondhand)

17 komentářů:

  1. těšila jsem se až je uvidím!!
    skvěle jsi to zkombinovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné boty,skvělý outfit :) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý outfit, líbí se mi ty prstýnky a kabelka.
    nevím jestli by mě ten váš sekáč mohl ořekvapit ještě víc!!! boty krásné!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo strašně zajímavé botky máš,takový holky navrhovaly na naší škole podobné
    a hezký doplnky
    Helena photography

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sovička je krásná :):D.. Juu ja mám stejnou kabelku jako ty!:D

    OdpovědětVymazat
  6. žůžo prstýnky a taky ten svetrrrr.! :)) Taky bych chtěla je to nádherný..! :))

    www.val-fashion-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky :)Krásny outfit :) Krásne všetko :D
    http://lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. krásna taška, prstene a svetrík

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.