My live, my heart..

Už jen chemie a němčina a šílenství skončila. Jsme tak unavená že pomalu ani nedokážu psát. To je taky důvod proč včera nebyl a dneska nebude outfit a když jsem včera večer neměla co dělat tak jsem si shromáždila pár fotek. Nejsou to random fotky, ale fotky s různých zapomenutých outfitý atd.
Plány na víkend?
FORMSPRING 
LOOKBOOK
 new shoes-jsou z deichmanu 399,-


 jeden u nedávných outfitů


 kytíííčky :D
 Jeden starší outfit :)


Pokus o nějaký ten účes :D Líbí?

17 komentářů:

  1. ten cop je skvělý!
    a boty jsou totálně perfektní , já mám všechno v pohodě až an matiku ta se fakt nezadařila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow seš dorbá s tím copem, občas sleduju nějaká videa na youtube, jak někdo něco takového tvoří, ale sama bych to nezvládla.
    a ten outfit na 6. fotce je dokonalý :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. ještě jsem se chtěla zeptat , taky jsem vyhrála tu romwe giveaway , ale u jedné anglické bloggerky a absolutně si s ničím nevím rady :D když budeš mít čas tak bych byla ráda kdybys mi řekla jak to funguje nebo nějak tak , jsem strašně kopyto , vůbec tomu nerozumím , děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. wau ten ,,copánek,, je úžasnej! :)
    jak si to proboha dokázala? :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je takový ten waterfall braid ne? Ale vypadá úžasně ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš, tak ten cop je úžasný! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten cop je skvělý! I když to je slabé slovo!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten cop je úžasný :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ty boty chci!!!:O ..skvělé fotky a cop se ti povedl:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kytky jsou úžasné!!!!

    GIVEAWAY anne-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. tie vlasy sú skvelé :)
    a veľmi sa mi páči ten šál :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.