New year's wishlist

Tak jak je to zvykem tak jsem si pro vás nachystala wishlist. Většinu věcí si plánuju koupit nejspíš v Irsku.
Zleva: 
1, hrozně moc bych chtěla VÍNOVOU bassebolovou bundu. Doufám že ji někde seženu. Tahle ta je z H&M.
2, další věc je svetřík s hvězdami. Jeden jsem si zkoušela v mangu, ale nebyl mi.
3,  určitě si chci koupit hnědý kabát. Nemám totiž ani jeden a určitě by se mi hnědý hodil.
4, jako další věc bych si určitě chtěla koupit černu buřinku. Máte nějaké tipy kde ji koupit?
5, potom mě zaujali tyto dvě tílka. Oboje dvoje jsou z H&M, ale zatím jsem je tu neviděla. Doufám že je budou mít v Irsku.
6, černé boty na klínku by se mi určitě hodili. Doufám že nějaké takové seženu.
7, černou košili žádnou ve skříni nemám a určitě by se mi nějaká hodila.
8, tyhle hnědí boty mě zaujali na prví pohled. Suprově by v nich vypadali barevné ponožky.
9, a jako poslední triko s knírem, které už mám ve wishlistu asi po třetí .

17 komentářů:

  1. ty tílka a černé boty na klínku jsou úžasné :)
    tak přeju good luck v tom Irsku, ať tam všechno seženeš! :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. to tielko today´s outfit je najlepšie! baseballovú mikinu by som chcela tiež,na farbe ani nezáleží.bola by som šťastná keby som zohnala tú pravú :) veľa šťastia pri nakupovaní!

    OdpovědětVymazat
  3. to bílé tílko se mi strašně líbí , hlavně střihem , taky bych chtěla do Irska musí tam být krásně , jo a ty hnědé botky láska na první pohled i u mě!

    OdpovědětVymazat
  4. krásne sú hlavne obidvoje topánky :)
    a taký klobúčik som asi pred mesiacom videla v H&M :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný wishlist,taky chci černou košili :)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi všechny trička a tílka co tam máš:)) jediný, co se mi nelíbi jsou ty hnědé boty

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěla triko s knírkem ale nemůžu ho nikde sehnat :/. Pěknej wishlist. :)

    OdpovědětVymazat
  8. ta černá košile by se mi moc líbila :) !

    OdpovědětVymazat
  9. Černé boty s hnědým klínkem bych taky chtěla. Jedny jsem dostala k Vánocům,ale bylo to špatné číslo a moje už neměli,tak jsem je vyměnila za takové červené kotníčkové ;D

    OdpovědětVymazat
  10. to černé tílko^
    http://dreams-in-heart.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. podobné černé boty na klínku jsem viděla dnes v H&M za 400 :D

    OdpovědětVymazat
  12. a já bych chtěla ten kabátek! ^^

    http://michellecakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se líbí ty hnědé boty :) Odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  14. Hezkou černou košili jsem viděla v Lindexu. ;)))

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. triko s knírkem jsem dostala od kamarádky na vánoce a jsem z něj nadšená ;)
    www.rabbit-and-wolf.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.