Skull

Aaa! Je to zamnou! Te šílený shon písemek skončil! Ani nevíte jak se mi ulevilo. A co vy? Máte už uzavřerné známky?
Btw.: Zítra bude bazárek a docela velký, tak se těšte!
FORMSPRING 
LOOKBOOK  



 Bonusovka ze sobotního vystoupení:


18 komentářů:

  1. ten šátek se mi strašně líbí!
    joo já mám taky hotovo , nakonec jsem dopadla dobře ale nebudu to zakřikovat , snad i ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten šátek je krásný, těším se na bazárek :)
    taky už máme uzavřeno, ale rovnou se začalo zkoušet nové pololetí :/
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. Tebe je škoda na tak málo čtenářů, ty kočko jedna! Doufám, že jich budeš mít víc a víc. :))

    OdpovědětVymazat
  4. krásný šátek,odkud je? :) těším se na bazárek :))

    OdpovědětVymazat
  5. si nádherná ! máš úžasný styl )
    moc se těším na bazárek, jsem zvědavá co v něm bude :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty děláš břišní tance? pěkný šátek!

    OdpovědětVymazat
  7. Ten šátek je luxusní :)
    a na bazárek se těším !

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na bazárek a jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem si zařídila, že budu klasifikovaná z dějáku, takže odteď pohodička. :)

    OdpovědětVymazat
  10. zavidim ti tvoje prirodzene zdrave vlaskyy
    <3

    OdpovědětVymazat
  11. Známky na výzo už jo..ale ted píšem miliardu dalších věcí na nové pololetí..:/

    OdpovědětVymazat
  12. Je to takové jednoduché, ale hrozně se mi to líbí!!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Až na ten šátek supr. Májí ho všichni, tak se mi nějak tak zprotivil.

    OdpovědětVymazat
  14. Love the skulls! :)

    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.