Giveaway

Jak jsem slibovala. Giveaway je tady. Neurčuju přesně konec, ale nejspíš do týdne nebo do dvou ji ukončím. Podmínky jsou stejné jako vždycky:
 1, být mým stálým čtenářem
 2, napsat do komentářů vaši emailovou adresu
Všem přeju hodně štěstí ;)
Ps.: Prstýnek má nastavovací velikost takže bude všem :-)


81 komentářů:

  1. krásná cena :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, to jsou nádherné kousky, takže se nemůžu nezúčastnit, sleduji Tě už déle.. :-)

    Tera.Vackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. jéééj, tie sovičky sú krásne :)
    drunk.gunther.rulz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju sovy ! ;) Nádherná ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá giveaway,něco se sovičkou si přeji už dlouho:))
    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Náderné! doufám že vyhraju=P
    katinka95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. na tenhle náhrdelník jsem koukala na netu :)

    Suzzzannne@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nilmusilova@seznam.cz

    Moc pěkný ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásný :)už dlouho jsem si to chtěla pořídit.
    leonka112@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. To je sladký.:))

    Michelle-Imperfect1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ty jsou krásné! :)
    mikulcova.julie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Áááá, ty sjou božííí! :)
    Sleduji už dýl, takže jsem ráda, že o GA vím, rozhodně se musím zúčastnit! :))
    Buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiš to je roztomiloučký! :D
    valiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. áá, sovičky jsem si vždycky moc přála! :)
    hanka.nav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. jé sovičky,to je úžasný !
    Adriankaxoxo11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já sovičky uplně miluju :) už dlouho koukám po tom prstýnku, ale vždycky měli jenom malinkatý nebo hrozně velký, bylo by super kdyby se na mně usmálo štěstí :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni a budu ráda, když se zúčastníte :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji sovičky, prosím ať mám štěstí! :)

    coralina.bouton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. jee, sovičky:)
    jansovaedita@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkné :)
    weronyka22@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Krása :)))
    michaela.vajova@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  21. to je skvělé, snad se na mě usměje štěstí :)

    petulka.cervikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. to je suprové :) neposlala by jsi mi prosím na email odkaz na to kde jsi kupovala to psaníčko (kožené, velké)
    tesi.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. držím si palce :)
    cool.page.stranka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. ty sovičky jsou nádherné ! ;)
    karina.vlkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Zuzuiq@seznam.cz Sleduji přes bloglovin :)

    OdpovědětVymazat
  26. terezamikulkova@seznam.cz
    Krásná giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  27. To je hrozně moc krásná giveaway! :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. raskova.katerina@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak, ten prstýnek mám, ale kvůli tomu náhrdelníku :D
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. nádhera !!!!:) patockova.e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělý <3 !
    Hofmanova.T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. klarajar129@gmail.com
    Krásná výhra:)

    OdpovědětVymazat
  33. jůů sovičky :) :D
    misa.csurillova@seznam.cz
    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. Miluju sovy! ♥ A prstýnek se sovou potřebuji, žádný nemám.. :(((( :D
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. teiszz.k@seznam.cz
    hodilo by se, do sbírky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Hm zkusím to :))
    HelenMa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Milujem sovičkyyy :) sweet.owly@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Krásné:)
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sovááá!!!:))
    kopalova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Už dlouho něco se sovami sháním, ale pořád jsem nenarazila na něco, co by se mi fakt líbilo. Tohle všechny moje požadavky splňuje, takže taky zkusím štěstí :)

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Úžasná cena :))
    beruskalucie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  42. sovičky:)
    Ma-a-r-t@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. n.crazy@seznam.cz
    ;) krásná výhra

    OdpovědětVymazat
  44. pěkná giveaway.
    barbora.dolezalova-2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkné ceny :)
    daniela.brizdalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. úžasný, tohle jsem dlouho sháněla! ;)
    bara@mojzisek.cz

    OdpovědětVymazat
  47. úžasná giveaway))
    nikolcieslarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Super ! :)
    Bacuca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. jéé sovičky :)
    jahodas97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. juuu :)) Ňuňu :D

    piipinkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Krásné :)) Jsem owlfil :D
    Wendulinka95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. jé, to je krásné. :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Jeee to je tak rozkošné :)

    vannylas@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Úžasné!!!
    srbova.lucie@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Sovičky♥:)
    BarUshk4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. krasna cena :)
    michaela.rojakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Miluju sovičky! :) Ten prstýnek je táák boží! :)
    kackajunkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.