New wishlist

Rozhodla jsem se že už si nic nebudu kupovat. Moje skříň praská ve švech a nestíhám to všechno ani vynosit. Jsou tu ale 4 věci, které bych si opravdu moc chtěla pořídit.
FORMSPRING 
LOOKBOOK 
1, obyčejnou černou sukni-H&M
2, po modrých converskách už pokuju dlouho, ale zatím se mi nepodařili koupit
3, obyčejnou černou sukni, ale uplou -H&M
4, tyto šortky jsou největším přáním!! jsou naprosto dokonalé! Rada kde je sehnat?

20 komentářů:

  1. ta první je dokonalá, líbila se mi na romwe, budu si ji nejspíš šít a conversky jsou jarní nezbytnost bych řekla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Objednala sis ty J.C shoes?
    za ty šortky bych dala všechno!!
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  3. šortky tady ->
    http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33057&storeId=12556&productId=4380094&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=208529&parent_categoryId=203984&pageSize=20

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé,Conversky <3
    takové šortky jsem viděla minulý rok v New Yorkeru :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty šortky bych taky chtěla!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kraťasy seženeš v Topshopu, akorát se mi zdá, že tam jsou vybledlejší.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. kraťasy na ebay jsem viděla a maj mít teď i v NY Americký,ale trochu jiný :)

    OdpovědětVymazat
  8. na internetu :) a sou to přesně věci co bych potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky by se mi hodily ty sukně. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tu sukni si objednáš z Forever21 až si budeš objednávat semnou :D

    OdpovědětVymazat
  11. šortky USA jsou nejlepší :) viděla jsem i kalhoty a ty jsou ještě lepší :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ty kratasy taky sháním!:) Dej vědět až je seženeš!:))

    OdpovědětVymazat
  13. Tmavě modré conversky jsou nádherný, miluju námořnickou modrou :) a po těch šortkách taky všude koukám, zatím jsem je nesehnala :/ jen vím, že v NYeru mají hodně podobné džíny :) Pokud ty šortky seženeš, dej mi vědět! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aj ja tie šortky mám vo wishliste a boli síce v Peek&Clopenburg(neviem ako sa to píše)ale za 40€

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. jedny šortky som videla na Romwe ale už dávnejšie. možno ich ešte nájdeš ale pochybujem. potom možno eBay alebo Topshop.
    http://wonderlandisfull.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. U nás byly ty šortky v NY. Myslím, že ještě minulí týden se tam nějaké válely ve slevě :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.