Life in America!

Dneska už jsem prostě neodolala a vytáhla conversky. Nemohla jsem se dočkat až je začnu nosit a když mi mamka koupila tuhle mikinu s americkou vlajkou věděla jsem, že k tomu budou vypadat suprově.
Včerejšek/dnešek byl naprosto suprový! Pořádně jsme si to užili!
Recenze na f21 bude nejspíš zítra. Bylo tak krásné počasí, tak jsem chtěla nafotit outfit.
Bylo tak krásně i u vás?
Budu moc ráda za každý hlas TADY!
FORMSPRING 
LOOKBOOK  







[mikina, boty-??, brýle-H&M, kalhoty-stradivarius]

26 komentářů:

  1. Tohle se mi moc líbí, sluší Ti to, je to mladistvé, jednoduché. Tvůj nejlepší outfit za poslední dobu :))!

    OdpovědětVymazat
  2. Supr!
    Teda kdybych byla scaut tak tě dotáhnu do nějaké agentury, protože by jsi byla nej modelka! Vážně!:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to fakt krásně!
    líbí se mi tvoje conversky, taky bych na jaro chtěla, ale tak můžu tak snít :)

    OdpovědětVymazat
  4. aaaaaa, mělas mi říct já bych se s tebou chtěla strašně potkat, příště mi napiš :D

    OdpovědětVymazat
  5. posledni dobou sem hrozne ujeta na americky veci. :D uzasna mikina!

    OdpovědětVymazat
  6. ten conversky jsou skvělé budu ti držet palce ať neodejdou tak rychle jako moje :/ moc ti to sluší :) u nás bylo taky moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zeptej se mamky kde ji koupila :D Boty jsou uplně skvělé !

    OdpovědětVymazat
  8. takhle dohromady to vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  9. barevne super, slusi ti to
    http://requirespassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. to je prekrásny outfit,conversky sú mojim snom ale nie sú práve najlacnejšie :/ a niečo s americkou vlajkou by som veľmi chcela tiež :)

    OdpovědětVymazat
  11. mikina a boty jsou úžasný :) mco ti to sluší :)

    Macy
    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. fakt skvělý, pohoda jednoduchost, víkend! a sluníčko, miluju jednoduché outfity s converse na slečnám co mají vzhled modelky;)=)

    OdpovědětVymazat
  13. skvělý outfit, ta mikina nemá chybu! :) taky se těším, až coversky vytáhnu :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mám slabost pro cokoliv, kde je americká vlajka, takže thumbs up! :D

    OdpovědětVymazat
  15. mas pravdu, k sobe se to moc hodi a vypada to perfektne :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky a máš veľmi peknú farbu vlasov :)

    OdpovědětVymazat
  17. i like your top a lot! im a sucker for things with USA flag prints hehe

    cheers, Carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.