My burgundy jacket...

Dneska na mně uvidíte tři věci co jste ještě neviděli. Vínové sáčko ze slev ze stradivariusu, černé kožené kraťasy z Ann Christine a podkolenky z primarku. Celý outfit je dnes do vínové barvu! Je to moje nejoblíbenější barva a tato jaro asi ještě bude! Máte rádi vínovou?
FORMSPRING 
LOOKBOOK  




20 komentářů:

  1. vypadá to skvěle!
    nejvíc se mi líbí to sako, vínová je perfektní, ale na mě moc ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si musím konečně pořídit nějaké podkolenky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné sako a košili ! Kolik to sako stálo,prám se proto,že bych si ho taky chtěla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. já vínovou nikdy neměla ráda, ale poslední dobou jí přicházím na chuť :)
    skvělý outfit :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda vínovou,a tobě strašně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné sako :) Oh,moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. s tvou postavou bys mohla na modeling!
    vínová se mi taky dost líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. ako môže mať niekto tak dokonalé nohy ? :)
    okrem toho, že tá farba je skvelá, ma upútal prsteň :)

    OdpovědětVymazat
  9. takový hubený nožky máš :D a to sako je krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. vínová je skutočne krásna farba, hoci ju nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vínová barva je skvělá, v poslední době ji začínám přicházet na chuť, zatím mám myslím jen vínový svetr, ale myslím, že to není poslední věc, kterou si ve vínové barvě koupím. Jinak ti to dneska neuvěřitelně sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vínová je skvělá! A běž dělat modelku, jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  13. mě se hrooozně moc líbí ta košile! :)

    OdpovědětVymazat
  14. vínová je super.. :) sako ti sluší.. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší!:) Ta košile je krásná :) Je to taková ta "úplně pr§hledná", nebo pod ní nic nenosíš?:)

    OdpovědětVymazat
  16. promiň, ale ta tvoje štíhlost už řekla bych hraničí s ohrožením zdraví...

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.