Back home

Jsem doma. Před chvilkou jsme přijeli a nejradši bych šla hned spát, ale musím se dívat na hokej :D Díváte se taky? Jak si užíváte víkend a konečně trochu pěkné počasí? Já jsem si to užila moc :-) Mám ty nejúžasnější spolužáky na světě. I can't imagine life without them.
Ps.: Budu moc ráda když dáte like na mojí facebook stránce
FORMSPRING
LOOKBOOK    






24 komentářů:

  1. úžasná:)
    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. opravdu krásné fotky, jsem ráda že článek jsi nakonec udělala.
    Jinak je skvělý že jsi založila facebookovou stránku!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám na hokej,koukám... Horor tohleto.. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Hokej, škoda že jsme prohráli:/
    Pěkné fotky:) Like na facebooku;) i u fotek:))

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé fotky :')
    neskutočne sa teším z toho hokeja :')) a teším sa na zajtra.

    OdpovědětVymazat
  6. uzasny fotky! :)
    stve me ze sme prohrali. zrovna se slovakama. :D

    OdpovědětVymazat
  7. krásne fotky :)
    a naši chlapci idú do finále!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mě to pěkně sere, že jsme prohráli a zrovna se Slovákama!! Ugh :/

    OdpovědětVymazat
  9. kde ti sídlíš? samý stylaři tam :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první fotka je skvělá, moc ti to tam sluší :)! de jste byli na výletě?

    OdpovědětVymazat
  11. Na té první fotce ti to hrozně sluší (:

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé vy jste byli v Brně? Škoda, že jsem tě nepotkala:)

    OdpovědětVymazat
  13. Na všech ti (vám) to sluší.:) Hokej stál za prd..

    OdpovědětVymazat
  14. tak to jste museli mít super výlet, já se na ten náš netěším ani trochu, jdem opékat špekáčky někam za humna a naše třídní začíná být fakt děsná :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé, krásný fotky :) Museli jste si to užít, taky bych už konečně někam jela :)

    OdpovědětVymazat
  16. fotky jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  17. krásnéé ^^ včera jsem se nedívala, protože jsem nebyla doma. ale dnes se na hokej dívám ;))

    OdpovědětVymazat
  18. Super fotky! Hlavně ta první. Jinak mám stejné tričko jako krásně usmívající se holka na druhé fotce :D

    OdpovědětVymazat
  19. Juuj :) Maťko :) Zlatučký :) Krásne fotky :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.