I know it to fix you with love

Kvůli počasí jsem vám dneska nemohla vyfotit outfit, a proto přidávám zase další fotky z minulé neděle. Kdo ví jestli vás vůbec ještě baví, ale nechtěla jsem to tu dneska nechat bez článku. Jaké je počasí u vás?
FORMSPRING
LOOKBOOK

FACEBOOK     









29 komentářů:

  1. Sári, koukni se kam tě dali... do jaký skupiny... myslím, že je to čest, no mohlo by ti to i vadit, né? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=363756333689942&set=a.174103225988588.49497.174083252657252&type=1&theater

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o té profilovce a jsem z toho naprosto nadšená!

      Vymazat
    2. já taky! zasloužíš si to!:))

      Vymazat
  2. tyhle fotky jsou ze všech nejlepší :)
    a gratulujuu, hrozně moc lidí tě u té fotky chválí zasloužíš si to <3

    OdpovědětVymazat
  3. fotky byhc mohla sledovat do nekonečna! :) u nás je krásně :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ti to sluší,rozená modelka :)

    OdpovědětVymazat
  5. jak to děláš, že jsi tak krásná?! :)

    OdpovědětVymazat
  6. mám otázku....jak obrouvskou skříň nebo šatnu máš....máš neskutečně skvělý oblečení...a tolik....uplně závidím:D

    OdpovědětVymazat
  7. Uplně nádherná jsi, ten top je dokonalý!:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten top je skvělej, odkud ho máš? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty nás nebudeš nudit nikdy! Parádní top a skvělý fotky, gratuluju k té profilovce na Šialené modě :)

    OdpovědětVymazat
  10. myslím si, že tieto tvoje fotky bavia ešte všetkých a stále a dlho aj budú:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Máš fakt nádhernej styl, hrozně moc ti to na všech fotkách sluší!
    Jinak, ta poslední je top! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. foťáák ♥ pekné šaty ..krásna si !! :))
    http://sandrasblondeblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. preco by nas nebavili ved stale mas iny outfit ;) a určite nas nenechavaj bez članku :)

    OdpovědětVymazat
  14. top/šaty sú neskutočne pekné. o tebe už ani nehovorím :D

    OdpovědětVymazat
  15. tvoje fotky mě baví pořád vždycky jsou originální ,moc ti to na nich sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. překrásné fotky, ta poslední mě naprosto uchvátila! a top je fantastický ;)

    OdpovědětVymazat
  17. úžasný top a u nás dneska dost pršelo;)

    OdpovědětVymazat
  18. jsi nádherná, sdílím tvůj blog:)

    krissfashionstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi krásná, strašně moc! :) A zajímalo by mě, co to máš na sobě? Šaty nebo tričko?

    OdpovědětVymazat
  20. jsi nádherná, já to říkám pořád!:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.