Not a boy but a girl

V poslední době nemám moc inspirativní období. Není to nejhorší, ale nejlepší taky ne, takže na mně v poslední době už podruhé vidíte šaty a na nich uvázanou košili. Je to trochu v jiném podání, ale podobné to je. Samozřejmě jaké jiné boty než conversky bych si k tomu dala, že? Oblíbila jsem si kombinování conversek se šaty a sukni. Co vy na to?
FORMSPRING
LOOKBOOK

FACEBOOK   





[šaty-h&m, košile-reserved, boty-converse]

23 komentářů:

  1. s converskama se mi to líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou ti to moc sluší a předposlední fotka je výborná!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc ti to sluší, tyhle konversky přesně chci:))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě, ale přitom pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta sukně je prostě nejlepšejší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Já by som mohla nosiť conversky + vansky všetkému. Je to pohodlné a vypadá to dobre. :)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to super. určite to nie je tuctové a raz to vyskúšam aj ja! (takže je to aj inšpiratívne) :)

    OdpovědětVymazat
  8. šaty a conversky- čo lepšie môže byť! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Třetí fotka je skvělá! Míváš lepší outfity, to je pravda, ale žádnej propadák to není :)

    OdpovědětVymazat
  10. je to fajn :')
    máš ombre hair alebo to len tak vyzerá? :)

    OdpovědětVymazat
  11. S těmi converskami to ladí, košili bych zapnula až ke krku. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. krásný moc se mi líbí jak je ta košile s tou sukní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha není to sukně ale šaty promiň,prvně jsem se dívala na fotky a až pak si četla

      Vymazat
  13. do the top button done up.

    OdpovědětVymazat
  14. Your legs are pretty!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.