diy shorts

Po hodně dlouhé době jsem objevila internetovou stránku na které prodávají cvočky. Hned jsem si je objednala a nemůžu se dočkat až přijdou. Podařili se mi totiž sehnat dvoje kalhoty s vysokým pasem. Jedny černé, které si chci ozdobit cvočky a potom ještě jedny modré a ty na mně můžete vidět dneska. Našla jsem si pár videí na youtube podle kterých jsem je přetvořila v šortky. Dneska jsem si k nim dala tričko s křížem a vínové wedges. Pěkný zbytek pátku :-)








[wedges, náušnice-primark, tričko-f21, šortky-diy, prstýnek-ringsandtings]

48 komentářů:

  1. Ach,to tričko.Ach,ty boty.Ach,ty kraťasy.<3

    OdpovědětVymazat
  2. Zase je to božský!:) to triko je naprosto suprový:D škoda, že se do f21 dlooouho nedostanu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo...takové krásné boty.. :) Bezva postava!

    OdpovědětVymazat
  4. pls kde si kupila topanky ??alebo objednala ?? pls odpis :) thanks

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem si je v primarku kdyz jsem v byla v Irsku ;)

      Vymazat
    2. ďakujem :-)

      Vymazat
  5. mě se hrozně líbí to Tvoje triko!

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty se mi neskutečně moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je skvělé,
    moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  8. Povedený outfit,moc se mi líbí tričko s tím křížem i boty:-)

    OdpovědětVymazat
  9. jé, ty si tak nádherná :) ty wedges jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný botky, celkově jsou tvoje outfity úžasňácký :)
    Můžu se jen zeptat, kde jsi narazila na ty cvočky?
    Děkuju, Markét :)

    OdpovědětVymazat
  11. Osobně nejsem moc velký zastánce takových plných kotníčkových bot k šortkám. Ale, Pán Bůh ví proč, se mi Tvůj outfit neskutečně líbí! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Lutfit jako takový je úžasný, jenom si myslím, že když je venku počasí na šortky, tak se k tomu nehodí uzavřené boty. Mě osobně by v nich určitě bylo horko..

    OdpovědětVymazat
  13. Zdá sa mi to, alebo si trošku pribrala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo zdá se ti, prober se! ale neuškoilo by to Sárce..:D

      Vymazat
  14. Sa len pýtam :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sluší ti to jako vždy!! ;) A mohla by si pro nás někdy udělat outfit ve kterém chodíš doma nebo třeba i ven na zahrádku ? :) Děkuji ! :))

    OdpovědětVymazat
  16. máš naprosto skvělý styl a je vidět, že jsi svá! a miluju tvoje vlásky:)

    OdpovědětVymazat
  17. ty boty jsou nejdokonalejší ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Ty šortky vypadají skvěle :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. mozem sa opytat planujes bazar ? :-) ak nie neva len som zvedava bo mas kopec krasnych veci a ak nie tak asi kedy najblizsie ?:)

    OdpovědětVymazat
  20. Slusi ti to :) pekny, to tricko je hlavne super. Miluju krize.

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee! Jsou skvělý! A napíšeš mi, prosím, odkaz na ten obchůdek s cvočky? :) Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  22. You look great! I love your wedges.

    OdpovědětVymazat
  23. šortky sa podarili:)

    http://zzuzanka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. ty boty jsou úžasné a šortky mají nejelpší střih :)

    OdpovědětVymazat
  25. bože ty si tak nádherná :O

    Luxusní oblečení :)) a kraťasy jsou užasný! :)

    OdpovědětVymazat
  26. ty boty jsou tak skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Topánky a tričko sú veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  28. Terezka- Ajajaj :D5. srpna 2012 11:13

    Sáárko :D MĚLA BYCH JEN JEDNU OTÁZEČKU.. PROSÍM.. TĚ :) Kamarádka je upe vychrtlá a zajímalo by mě zda si víc nebo míŇ kolik CM máš přes stehna ? :DDD Děkujii ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Ty kraťasy vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  30. Terezka- Ajajaj :D6. srpna 2012 1:43

    Sáárko :D MĚLA BYCH JEN JEDNU OTÁZEČKU.. PROSÍM.. TĚ :) Kamarádka je upe vychrtlá a zajímalo by mě zda si víc nebo míŇ kolik CM máš přes stehna ? :DDD Děkujii ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Terezka- Ajajaj :D6. srpna 2012 1:43

    Sáárko :D MĚLA BYCH JEN JEDNU OTÁZEČKU.. PROSÍM.. TĚ :) Kamarádka je upe vychrtlá a zajímalo by mě zda si víc nebo míŇ kolik CM máš přes stehna ? :DDD Děkujii ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Terezka- Ajajaj :D6. srpna 2012 1:43

    Sáárko :D MĚLA BYCH JEN JEDNU OTÁZEČKU.. PROSÍM.. TĚ :) Kamarádka je upe vychrtlá a zajímalo by mě zda si víc nebo míŇ kolik CM máš přes stehna ? :DDD Děkujii ;)

    OdpovědětVymazat
  33. prozradíš, kde jsi narazila na ty cvočky, odkud sis je objednala? Děkuji moc, N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.pethardware.com/cs/ozdoby-hroty/cvocky-pyramidky-742/

      Vymazat
    2. děkuji mockrát!

      Vymazat
  34. Wow, já prostě nemám slov... Asi nejvíc mě nadchly ty šortky!

    OdpovědětVymazat
  35. ty boty jsou dokonalé, prečo jenenosíš častěji?

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.