Studs new in

S našima jsme si udělali takový malý dvou denní výlet do Polska. No nebudu vám nic nelhávat. Hlavní důvodem byli nákupy. Poslední dobou jsem naprosto očarovaná vším co je aspoň trochu pocvočkované :) Proto taky ten název. Věcí je víc, ale já jsem se rozhodla, že vám ukážu jenom tyto tři. Pěkný čtvrtek :-)
loafers

 diy
svetřík s cvočky na rameni 

38 komentářů:

  1. ten svetřík na poslední fotce je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné boty :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. LOAFERS! Jsou naprosto nejlepší!! WOWOW! Taky jsem poslední dobou hrozně ujetá na cvočky! Bohužel, no možná díky bohu, v ČR oblečení moc nejde sehnat
    ten svetr je taky super, mam moc ráda zdobení na ramenou :)

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Sáááááááááááááááro! :D Ty jedna! :D Ty loafers jsou doknalý, triko jakbysmet. A ty DIY kratasy?! Šílim, hořim! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju vše ocvočkované a taky miluju vše co jsi si koupila, právě proto, že je to ocvočkované=jednoduše miluju cvočky:D!

    OdpovědětVymazat
  6. no to je krása, podobný svetřík jsem si zkoušela v bershce:)

    OdpovědětVymazat
  7. TY kalhoty nebo šortky nebo co to je, tak to se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. ježiš, ten svetřík zaujal i mě, a to jsem té ocvočkované mánii vůbec nepodlehla :)

    OdpovědětVymazat
  9. všechno je to dokonalý, ale tem svetřík vedeee! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Ten svetřík je parádní!♥ :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. perfektní věci :)

    OdpovědětVymazat
  12. svetrík je úplne skvelý! :)

    http://flying-in-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. je taky miluju cvocky tedka jsem videla v primarku v irsku doccela hezky triko s kr.krukavem a cvocky jak to ma svet (ale zlata barva) a natom je zlata lebka ':D jen 8 euro :D...

    OdpovědětVymazat
  14. všechno je naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  15. Ježiši.Všechno je naprosto dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  16. asi si objednám nějaké cvočky, strašně by mě to bavilo jen si je nemám jak objednat, jelikož nemám paypal, ty loafers jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  17. svetrik je dokonalej :)
    asi si koupim bily sako a spikes a zdyi-uju to :D

    OdpovědětVymazat
  18. užij si to,až ti ty cvočky vypadají :D

    OdpovědětVymazat
  19. svetřík a loafers jsou dokonalé <3

    OdpovědětVymazat
  20. Ten svetřík je užasný, mužu se zeptat odkud je? :)

    OdpovědětVymazat
  21. wow! ten svetrík je úplne dokonalý :) môžem vedieť skade ho máš ?? x

    http://teenegerky.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. kde takovej svetřík můžu sehnat? :(

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.