new loves

Poté co se mi podařilo přemluvit naše a já si konečně založila paypal projíždím uplně všechny internetové stránky. Ještě k tomu když sedím celý den doma :D Zrovna dneska dopoledne jsem si objednala dvě naprosto dokonalé věci! Jsou z oasap a já už se nemůžu dočkat až mi přijdou.
První věc je tento svetr. Nějaký takový se na podzim a zimu perfektně hodí. Najdete ho TADY
 Druhá věc co jsem si objednala je psaníčko. Viděla jsem ho na jedné bloggerce na lookbook a prostě jsem se do něho zamilovla. Najdete ho TADY
ps. kokněte se na moje gifts TADY

40 komentářů:

  1. svetrík je skvelý aj psaníčko :))

    lucyslifegallery.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. woow ♥ sveter
    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. obojí je skvělý! svetr ti budu závidět:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to máš štěstí, já už jsem si bohužel nic nekoupila tak dva až tři měsíce, nechybí mi to, ale byla bych ráda udělat si něčím radost :)
    psaníčko je super a nejvíc se mi líbí tvoje cvočkové boty!

    OdpovědětVymazat
  5. ten sveter je najnajnajnajkrajší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten sveter je krásny, ale príde mi, že na týchto stránkach je oblečenie prehnane predražené v porovnaní s kvalitou ;)

    OdpovědětVymazat
  7. lebky nemám ráda, aspon to na té kabelce vypadá jako lebky :D ale svetr je úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  8. Obě věci jsou úžasné, hlavně to psaníčko<3!

    OdpovědětVymazat
  9. ten sveter ju uplne top!! mnaaaaaam

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký, hlavně ten svetr, budu ti ho závidět!<3

    OdpovědětVymazat
  11. ten svetr♥♥♥ to bude velká závist :D

    OdpovědětVymazat
  12. ten svetr je dokonalost♥

    OdpovědětVymazat
  13. Takový svetr jsem taky sháněla, dokonce jsem i podobný našla v gatu

    OdpovědětVymazat
  14. Obě dvě věci jsou naprosto úžasné :)
    Těším se, až je uvidím na tobě!

    OdpovědětVymazat
  15. No to je náádherný svetríík :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. PRESNE toto isté psaníčko som si objednala aj ja a neviem sa ho dočkať, je superdokonalokrásne

    CHANEL GIVEAWAY http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. och tiež by som si niečo kúpila heh :D a na gifyo -followed :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten svetr bych si nechala líbit! :-))

    OdpovědětVymazat
  19. ako si zohnala paypal?
    inak krasny sveter,ale zda sa mi,ze az moc predrazený

    OdpovědětVymazat
  20. ako si zohnala paypal?
    inak krasny sveter,ale zda sa mi,ze az moc predrazený

    OdpovědětVymazat
  21. Krásny! http://mylittleparadise.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Psaníčko se mi líbí opravdu moc :)
    Těším se, až na Tobě věci uvidíme!

    OdpovědětVymazat
  23. Ten svetřík je dokonalý! Sobi miluju :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Podobné norské vzory jsou úžasně fotogenické!

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj, co to máš za podprsenku, jak máš tu fotku na fb..myslím tu oranžovou nebo to jsou plavky ? push-up.. díky :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj jsem nová čtenářka na tvém super stylovem blogu. Díky odkazu, který jsi dala na FB na stránku sraz blkoggerek :-)

    s pozdravem Dia z http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Nic proti, ale strašně by mě zajímalo, kde na to bereš peníze.. já mám problém sehnat něco málo na nový kabát.. :D

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.