Studs

Dneska bylo perfektní počasí na tenhle svetřík s cvočky na ramenou. Doplnila jsem ho casio hodinkami, které jste na mně mohli vidět i včera a náramkem s lebkami, který mi přišel z ebay. Dále jsem si dala obyčejné černé skinny a vínové vansky, které už bohužel nejsou tak čisté jak bývaly, protože je nosím opravdu často.









 Bonusovky :D

[svetřík-Polsko, boty-vans, hodinky-casio, náramek-ebay, kalhoty-primark]

51 komentářů:

  1. jseš suprově opálená a samozřejmě ti to sluší )))!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svetr se mi vážně líbí:) A závidím ti tvoje dlouhý nohy:P

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten svetřík na tobě miluju :D..a máš úžasné omre <3
    http://fashionandstylebytery.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie:) Moc se mi líbí ten svetřík:)

    OdpovědětVymazat
  5. svetr je úúžasnej! a vlasy ti hrozně slušejí :)

    OdpovědětVymazat
  6. awww!ten svetřík je skvělý, náramek s lebkami je super)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. och ten svetrík je úžastný ! a vieš čo páčilo by sa mi to celé viac keby nemáš ponožky ale holé nohy a šnúrky normálne uviazané,nie zastrčené vo vnútri :) ale je to super !

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, perfektní, ty vlasy. Taky jsem o tom dost dlouho přemýšlela (nad růžovou, teda), ale nakonec z praktických důvodů jsem to neudělala.

    OdpovědětVymazat
  9. ten svetřík se mi v obchodě strašně líbil a teď, když ho vidím na tobě...ach jo!!:)

    OdpovědětVymazat
  10. ty tvé vlasy jsou něco neskutečného, můžu se prosím zeptat jak o ně pečuješ, že jsou tak nádherné?:) a ten náramek je boží.

    OdpovědětVymazat
  11. Kéž bych měla stejný odstín vlasů jako Ty - závist :D
    Jinak jsi nádherně opálená a neskutečně krásná.. promiň za moji neoriginalitu, protože Ti to píšu vždy, ale nemůžu si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten svEtr je pompézní:D Moc se mi líbí ta kombina. Vlastně, snad každá kombinace od tebe se mi líbí :D:)

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. tenhle outfit je jeden z nejlepších :)!

    OdpovědětVymazat
  14. ty si úplne dokonalá ! milujem tvoje outfity, aj fotky :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten svetřík a tenisky bych ti nejradši sebrala :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherný svetr,hned bych ho brala :-)
    A ombré ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  17. love this outfit <3

    http://the-fashion-fairytale.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. svetřík je dokonalý a to ombre božský!!

    OdpovědětVymazat
  19. Ten svetr je boží,a ty vlasy taky.A neříkám to proto,že je máme navlas stejný.:D

    OdpovědětVymazat
  20. jé, jsi krásně opálená!:) to ombré ti moc sluší, díky tobě se mi začíná čím dál, tím víc líbit:D
    a hezký svetr!

    OdpovědětVymazat
  21. ty máš prostě skvělej styl :) jen mi prostě vždycky budou vadit ponožky ve vanskach, no

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné vlasy! jinak ta mikina je super :)

    OdpovědětVymazat
  23. vlasy jsou prostě skvělé a o náramku se mi zase bude zdát!
    minulou noc se mi o nich zdálo, šílený sen koupila jsem si jich strašně moc a ráno jsem si říkala, sakra to byl jenom sen :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jsi nádherně opálená! Jako vždy Ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Sááári! Ty jseš tak krásná! :)
    Prosimtě, zkus si někdy nakulovat vlasy, docela mě zajímá jak by to ombre pak vypadalo! Jinak outfit je jako vždy dokonalý, jak jinak :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vans mám uplně stejný, miluju je :)
    super outfit!

    OdpovědětVymazat
  27. Oh to ombré ti vážně sluší a jsi i krásně opálená z Itálie, jak vidím :) Fakt ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  28. Krásne! Ten sveter je úžasný, strašne ti pristane opálenie a ombre samozrejme tiež :)

    OdpovědětVymazat
  29. Všechno je naprosto super, hlavně ten svetr a vansky! :)
    Jsi nádherně opálená, fakt Ti to sluší**

    OdpovědětVymazat
  30. Náramok aj tričko je kraaasne :D

    OdpovědětVymazat
  31. wow ty vlasy!!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. nádherné, ako to len robíš? :) tie vlasy sú megasuperkrásne :)

    OdpovědětVymazat
  33. to ombre si si robila sama alebo ti to robil niekto iný?

    OdpovědětVymazat
  34. na ombre hair sem nikdy moc nebyla ale na tobe a tech tvejch nadhernejch vlasech je to fakt skvely! hodne moc ti to slusi! a moc se mi libi ten svetr ,)

    http://tutdelafrut.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. tyjoo! Ten svetřík je nejkrásnější!! Můžu se zeptat kolik stál? ombre vlasy ti hrozně sluší!<33
    A další dotaz: Jak se objednává z eBaye? Chtěla jsem si taky objednat tenhle náramek, ale všichni mi to rozmlouvali, jak je to složité. Tak jsem si ho koupila v claires-
    A vans! Awwww. POřád přemýšlím, jestli má cenu si je objednat teď, takhle na podzim a zimu, nebo až na jaro.

    OdpovědětVymazat
  36. Hrozně hezká jsi, a moc hezky jsi botky sladila s těma dvojbarevnyma vlaskama :D

    OdpovědětVymazat
  37. Nejlepší fotky jako vždy. Ty vlasy jsou super a studs jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat
  38. "Dále jsem si dala obyčejné černé skinny ......" Dám si jedno kafe, ale kalohoty si, proboha, obleču. Zní to jako krkolomný překlad z AJ

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.