burgundy

Dlouho jsem na sobě tuhle košili neměla, co? Pamatuju si minulý rok jak jsem ji nosila skoro každý den. Tentokrát jsem s i k ní dala obyčejnou vínovou sukni a vínové wedges, které jsem si už stihla zničit a to jsem je měla na sobě asi jenom třikrát. Chtěla jsem napsat ještě něco. Bohužel nemám čas se o tom rozepisovat, takže nejspíš až zítra.





[kabelka, košile, boty-primark, sukně, silonky-h&m]

55 komentářů:

  1. Máš strašne krásne dlhé nohy,aj outit je super.
    Budem rada,ked si pozrieš aj môj blog:)
    http://rebeliada.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. <3 <3 <3
    To je dokonalýýýýýýýýýý, ale já jsem hrozná zmrzlina takže bych umrzla :D

    OdpovědětVymazat
  3. nádherný! vínová ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. dokonalý outfit, ale dneska by som v ňom asi zamrzla :D

    OdpovědětVymazat
  5. krásný outfit:) v Deichmanu mají teď úplně stejné ( aspoň pro mě:D) vínové boty:) máš nekonečnéé nohy! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :) Už tu černou kabelku vážně potřebuju ! :D

    OdpovědětVymazat
  7. už je to delší dobu, co jsi koupila tuhle kabelku v primarku?
    jinak vínová je super, moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-) Je to už delší dobu :-) Nějak okolo léta :-)

      Vymazat
  8. tohle vypadá naprosto dokonale, nejlepší kabelka!

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalost! Jinak se to vyjádřit nedá!!!:)

    OdpovědětVymazat
  10. Taková dáma! Jsi nádherná, outfit je vážně super.

    OdpovědětVymazat
  11. páči sa mi kombinácia týchto farieb :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skus se někdy pohrát více s vlasama :)

    OdpovědětVymazat
  13. Bože, vraždila bych za tvoje nohy! :DD Dlouhý až do nebes, nekonečný... no to se prostě někdo dobře narodí ;D

    OdpovědětVymazat
  14. Nejkrásnější outfit<33 a všechno nejlepší k svátku!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. úžasně sladěné =) a souhlasim s komentářem výše, zkus něco s vlasama aby byl efekt větší =D

    OdpovědětVymazat
  16. Tak toto je naprosto dokonalé. Není co vytknout. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tvoje nohy!♥ Obrovská závist! :)
    Outfit je dokonalý a nádherně sladěný. Jako vždy ti to prostě moc sluší :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. překrásná košile a ta sukně se k tomu moc moc hodí a ta kabelka je boží!!:)
    http://fashionorlife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ach ty jsi tak skvělá a ta postavička!

    OdpovědětVymazat
  20. v tomto outfite si musela mrznúť, či ? :)

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Dokonalost, jednoduchost, skvělý barvy! Bezva!

    OdpovědětVymazat
  22. v akom meste v primarku nakupuješ? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Věnuj mi tvoje nohy, prosíím! :D Jsi krásná jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty tvoje nohy! A vínová barva, zase skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  25. dlouhé nohy až do nebes:) miluju všechno s vínovou, takže super..jsi moc elegantní:)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi nádherná, outfit je úplně úžasný, hlavně se mi líbí ta košile a wedges.
    A všechno nejlepší k svátku ♥

    OdpovědětVymazat
  27. krásné, jako vždy :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Lovely look!! You are very pretty!
    I love the burgundy!! Your shoes are awesome!

    kiss,
    Marta
    ChicToChic

    OdpovědětVymazat
  29. mám podobné z Deichmannu a rovnako po 4 obutiach sú zničené :/

    OdpovědětVymazat
  30. Je moc pěkná a wedges se mi líbí ještě víc !

    OdpovědětVymazat
  31. Totálně úžasný!!
    Krásná...;)
    http://we-love-fashion-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. kráásne boty!
    a tie Tvoje nohy :)

    OdpovědětVymazat
  33. jo, tak tohle je přesně podle mého gusta :) perfektní!

    OdpovědětVymazat
  34. Jeeeho fakt som rada ,že som ťa našla vyzeráš WOOOOW ;))

    OdpovědětVymazat
  35. juuu zas si bozska! a nozicky ti budem chvalit a zavidiet donekonecna

    OdpovědětVymazat
  36. Skvělá kabela! I outfit, samosebou. Jen mi je z tebe zima! :D

    OdpovědětVymazat
  37. Úžasný outfit :) Poslední dobou jsem si oblíbila podobný styl sukní a musím říct, že na tobě vypadá fakt super! :) Mám jen takový dotaz úplně mimo... Kolik vlastně měříš? Z fotek se blbě hodnotí, vypadáš vysoká, ale možná že je to jen tím, že jsi neuvěřitelně štíhlá :D

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj Sári, koľko máš cm? venuješ sa modelingu? :)
    Lebo si naozaj krásna..
    ďakujem za odpoveď.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Děkuju moc! Mám okolo 174 cm a modelingu se zatím nevěnuju.

      Vymazat
    2. Prajem ti aby ti ten exit model mng. vyšiel! Moja najlepšia kamarátka chodí do exitu(do Bratislavy) na kurzy. Tak sa možno v budúcnosti stretnete :D

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.