Ride

Jo já vím. Asi se ten svetr ještě moc nehodí, ale nedokázala jsem ho nechat ležet ve skříni. Těšila jsem se jak  mi v něm dneska bude krásně teplíčko a taky že bylo :D Zrovna když se rozhodnu obléct se trošku víc do zimy, je teplo. Takže ho nejspíš ještě chvíli v té skříni nechám.




[boty-sh, legíny-??, svetr-oasap]

38 komentářů:

  1. svetr bozi!!! zacinam o nem vazne uvazovat!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. svetr je skvělý ! u nás je dneska zima a ještě fouká vítr, mrzla jsem !

    OdpovědětVymazat
  3. ten je skvělácký atrašně se mi líbí ten potisk!

    OdpovědětVymazat
  4. jůů to je pěkný outfit! ;) moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný, krásný, krásný! Ty jeleni! :D

    http://theprettydays.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ten je super!! miluju jeleny, soby a koloušky!

    OdpovědětVymazat
  7. Sedat si v něm na špinavou zem? O.o Pošli mi ho, já se o něj budu starat pořádně...:D Je dokonalej! :') Moc ti ho závidím! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžu si pomoc, ale vidím v tobě Serenu!!!Jsi nádherná:)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné, a teplo dnes sice bylo, ale na krátký rukáv venku určitě ne, takže pokud jsi měla pouze tento svetr a žáden kabátek, je to absolutně akorát, mě by v tom možná dokonce byla ještě zima :D

    OdpovědětVymazat
  10. ten svetr je parádní!! a ten prstýnek taky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. taký super sveter môžeš nosiť pokojne aj každý deň ! :)

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ten prstýnek je boží ! chci ho taky !!

    OdpovědětVymazat
  13. je krásny :) Mne sa to dosť často stáva- keď je teplo tak sa oblečiem akoby malo mrznúť a naopak :D

    OdpovědětVymazat
  14. AHOJ , TA AGENTURA SI TĚ NAŠLA JAKO AN FACEBOOKU ? JEN TAK ? A NEBO TY JSI JIM NEJPRVE PSOLALA NĚJAKÝ FOTKY, PROSÍM ODEPIŠ............................ DĚKUJI, zajímá mě to :))))))))))))))))))))) ;) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ;) Agentura si mě našla na blogu a potom mě kontaktovala na facebooku.

      Vymazat
  15. nemám slov,protože každý tvůj outfit je dokonalý.

    OdpovědětVymazat
  16. na tý 4. fotce jsi hrozně roztomilá!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ten svetr je super a ty jsi zase kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásny svetrík :)

    http://pajameysik.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsem se dneska navlekla a ono teplo, dojeb :D SLuší ti to, svetr už jsem obdivovala na FB.

    OdpovědětVymazat
  20. ten sveter je krasny :D

    http://tipsbyb.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Dokonalé! A ten prstýnek k tomu je super :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. zajímavé ombré:) jestli teda dobře vidím:D a ten svetr je úžasný!
    http://kristygoodwill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Krsny outfit ten sveter je božský ;) a ten prsteň :O krása !:)

    OdpovědětVymazat
  24. Ten svetr je super! A držím palce s agenturou! =)
    Já s modelingem začala na začátku léta a teď se chystám na svoji první zahraniční cestu.
    http://our-in-spiration.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. fakt krásny je ten sveter aj ten prsteň.:))

    OdpovědětVymazat
  26. O muj bože ! užasnej svetr , boty a prsten :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.