Skulls

Dnes po delší době outfit se svetrem. Přišlo mi, že zima byla už větší, tak jsem vytáhla nový svetr z h&m. Radši se neptejte z jakého je oddělení :D Zaujaly mě na něm hlavně lebky. Také na mně můžete vidět ocvočkované boty, které předčily mé očekávání a jsou opravdu pohodlné.
Pěkný víkend!








44 komentářů:

  1. Nádherný svetr i boty!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je naprosto skvělý jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherný!!
    Miluju ty boty <33

    OdpovědětVymazat
  4. krásne ;)

    http://beauty-fashion-blogg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je dokoanlé !:)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ty si prostě nejstylovější :) krásný svetr <3

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit :) Hlavně ty boty jsou nádherný!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. je to skvělé, jak svetr, tak boty!

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý svetr, outfit a nohy !

    OdpovědětVymazat
  10. krásné! a nějaký ten svetr mám taky pánský ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty botky jsou dokonalé! Sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  12. ty boty jsou boží! odkaď je máš?:)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělej outfit! Nepřestáváš mě bavit! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty boty jsou naprosto skvělé!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. tak to je upllně suprový!
    chci mít tolik oblečení co ty :D

    OdpovědětVymazat
  16. Je jedno z jakého je oddělení, vypadá božsky :)

    OdpovědětVymazat
  17. svetr se mi vůbec nelíbí, nemám ráda lebky a kombinace barev taky nic moc, ale ty jsi na fotkách zase moc hezká, máš nejhezčí nohy a taky ty boty :)

    OdpovědětVymazat
  18. bože hrozně ti závidím ty boty !

    OdpovědětVymazat
  19. i když ve většině případů nemám lebky ráda a svetr by se mi kvůli nim sám o sobě pravděpodobně nelíbil, tak v této kombinaci vypadá fakt dobře.. Hlavně ty barvy tomu daly šmrnc :) hezké!!

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se zase ten svetr tak líbí, že si ho snad taky koupim!:D

    OdpovědětVymazat
  21. Ty boty jsou dokonalýýý.

    OdpovědětVymazat
  22. super boty! :) svetr mě až zase tolik nenadchl.

    OdpovědětVymazat
  23. parádní outfit, zrovna jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí, máš styl a vkus, jsem ráda, že jsem na tebe natrefila :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle je přesně můj šálek čaje :) :D Hele jen odkud máš prosím botky?:)

    OdpovědětVymazat
  25. sice se mi motiv lebek vůbec nelíbí, ale na tom svetříku to vypadá vážně dobře! i celkově ta kombinace barev na něm :) skvělý boty si k tomu vybrala ;)

    OdpovědětVymazat
  26. Tie topánky sú krásne :) a pekný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  27. Zdálky bych si těch lebek ani nevšimla tyjo! Souhlasím s Karolínou nade mnou.

    OdpovědětVymazat
  28. je super! A je jedno z akého je oddelenia :)

    OdpovědětVymazat
  29. Krásně nakombinováno, takhle si představuji cool podzimní outfity u mladé kočky!

    OdpovědětVymazat
  30. Naprosto úžasný!!!!<3 Miluju a potřebuju tu vestičku:)

    OdpovědětVymazat
  31. Love, tie topánky sú úžasné :D

    OdpovědětVymazat
  32. ježiš ty boty :) vím, že jsem už asi pátá, kdo se ptá, ale odkud jsou? :))

    OdpovědětVymazat
  33. awww, ten svetřík je božský! :-)máš krásné fotky ;))
    http://fashionandstylebytery.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. AHOJ, ODKUD JSOU TY BOTY?????????

    OdpovědětVymazat
  35. ahoj. mas uzasne vlasy. krasne prevedení ombre styl tak aby to nebolo tuctove uzasne to je!! <3


    thatgirlslife.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.