Neon

Když jsem konečne našla čas a někoho kdo mě vyfotí, tak zjistím, že můj foťák má beterii tak na pět fotek. Takže nemám fotku ani jednoho detailu. Jenom fotky celé postavy. Měla jsem na sobě neonové vansky, nový svetr z h&m za 7 eur a novou kabelku, kterou jsem si hned oblíbala, protože se do ní vejde uplně všechno.
Doufám, že se všichni máte skvěle!

[svetr-h&m, boty-vans, kalhoty-p&b, bunda-zara, šála-vero moda, kabelka-P&C]

38 komentářů:

  1. tyhle Vansky už chci hrozně dlouho! Jsou nejlepší!
    PS: Nebyla Ti zima? Mně by na ty odhalený nohy byla děsná kosa!! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyla ti v těch vanskách zima? :D Finally outfit!

    OdpovědětVymazat
  3. ty boty ten outfit skvěle oživily!

    OdpovědětVymazat
  4. Tá taška vyzerá super :)))

    Pozývam výs na moju GIVEAWAY ♥

    http://www.seesimona.blogspot.sk/2012/11/a-je-to-tu-uz-dlhsie-som-rozmyslala-nad.html

    OdpovědětVymazat
  5. hezké
    zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
  6. úžasná táška, A vansky taktiež, ale tiež sa pýtam nezamrzla si? lebo u nás je teda poriadna zima:)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne ako vždy ale brrr nebola ti už zima ?

    OdpovědětVymazat
  8. hi dear! Your blog is just perfect <3 Love your outfit! Check out mine?

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  9. prosimtě co je to a obchod P&C ?

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vado, v těch botech bych zmrzla :D ale jsou nádherný ♥
    A ta taška je taky skvělá!! Moc Ti to sluší Sárinko :)

    OdpovědětVymazat
  11. škoda, že ten svetr nejde vidět ;) jinak outfit je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  12. samozrejme super outfit ako vždy a ako si dopadla na tom meetingu alebo tam ešte len pôjdeš? :)

    http://dailycupofmode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. ty holé nohy v té zimě!! neeee, to si děláš srandu :D jinak jsi moc hezká, snad už jsi někde v tom modelingu s tvojí postavou a věkem a rysy v obličeji. akorát ty neonové botky, to se mi fakt nelíbí, nemm ráda tyto pubertální výstřelky.

    OdpovědětVymazat
  14. S tím fotákem to dobře znám, taky se mi to ted stalo, naštěstí jsem měla hodinku čas na nabití :DD

    Outfit parádní, ta taška je super a Vansky, no bomba!

    Jen mi už dlouhodobě přijdu dost trapné komtáře typu, nebylo ti v tom zima? Tak když jsem méně oblečená, asi jsem zrovna někam přebíhala a venku se jen vyfotila, no ne? A nemůže být na jiném konci republiky třeba trochu tepleji, než u vás? prostě tyhle komenty mi přijdou dost mimo..

    OdpovědětVymazat
  15. Hoci sú tu len 2 fotky,ale to nevadí,sú krásne :))
    Btw.nebola ti zima ? :O Ja som dnes vyšla vonku v mikine a svetri a myslela som,že zmrznem,neviem ako je u vás :D

    OdpovědětVymazat
  16. Taška je parádní! A škoda, že není vidět svetr, snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  17. tak to je supr, já si strašně moc přeju podobné vansky!

    OdpovědětVymazat
  18. tyhle tašky jsou nejlepší, do těch se vejde fakt VŠECHNO :D

    OdpovědětVymazat
  19. užasny taška super a ten šatek strašně chci :D :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se ta kabelka hrozně líbí :) A taky se mi hrozně líbí to,jak se oblékáš.Né že bych si ty věci chtěla oblíknout i já,ale né každý by vyšel v některých věcech ven a to je super.Že někdo nosí vše možné,i když to třeba někdy okolí moc nepříjmá a tomu člověkovi je to fuk :)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná bunda a šátek :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. máš krásnej blgo ;) já poslední dobou ráda fotím... a taky jsem kreslila, ale to mě přestzalo bavit :/ :D mám ráda i modu, kosmetiku a různý DIY videa na youtube prostě tohle :D co třeba ty děláš? na jakou školu chodíš? ráda bych znovu kreslila ale nevim co.. třeba modely to mi nikdy nešlo :D nai dělat nehcci

    OdpovědětVymazat
  23. sluší ti to! hezky fotky! :D

    OdpovědětVymazat
  24. haha dobra taska! a ty boty jsou super. pekny outfit :)

    OdpovědětVymazat
  25. kde si kúpila/objednala vansky? :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.