New in

Nedávno mi přišli 3 nové věci. Galaxy košile z oasap, svetr a ještě jedna košile z sheinside. První vám ukážu tu Galaxy košili.

Jak už se budu opakovat asi po sté. Já osobně jsem s oasap opravdu spokojená. Doma mám z oasap asi 4 věci a ještě ani jednou mě nezklamali. Rychlé dodání, dobrá a jednoduchá domluva a oblečení odpovídá tomu jak vypadá na stránkách. Košili najdete TADY

Jako další jsou tu tyhle dvě věci ze sheinside. Stejně jako u věcí z oasop jsem byla nadšená z toho, že věci vypadají přesně jak na stránkách (svetr najdete TADY a košili TADY). Taky kvalita svetru je opravdu dobrá, je to příjemný materiál a je v něm opravdu teplo (a ještě k tomu vypadá luxusně s tou galaxy košilí). Doba dodání byla stejná jak u věcí z oasap, takže v podstatě nemám co vytknout. Pokud ale máte jakýkoliv jiný dotaz-formspring

41 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Sárko,opět otravuji ta ORANŽOVÁ PODPRSENKA..nebo vrch plavek, co máš na tvém fb je Push-up z HaM, že joo ? :) ;) ................................................ tedy možná :D :) :)) Ps. úžasný věci !!!!!!!!!!!!!!! :) ;)

      Vymazat
  2. Krása<3 Mě se nejvíc líbí ta košile ze Sheinside:))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta galaxy košile je úžasná!!!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. tak to máš štěstí na mě se s prominutím vys... a už to nějak nehodlám řešit počtyřměsíčním čekání na balíček přestali komunikovat, tak to nějak neřešeím
    a košile vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi už něco platila? Mě by to rozhodně naštvalo! Co sis objednávala? :)

      Vymazat
  5. ježiš já chci taky, to je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  6. Muzes prosim nejak upresnit, za jak dlouho ta objednavka z Oasap prisla? Nemusi to byt presne na dny, jen at priblizne vim, jestli bych stihla jeste objednavku do konce roku. Dekuju!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. mog love your shirt <3 where is It from? xx

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks :-) From oasap :) Here: http://www.oasap.com/shirts-blouses/21361-galaxy-print-shirt.html

      Vymazat
  9. Wow!:) Tá košeľa spolu s tým svetrom, je dokonalá!:) hneď by som brala.
    /ak chceš kukni na môj blog, budem rada aj za follow/

    OdpovědětVymazat
  10. super veci, a poštovne? :) free??

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. ta vesmírná košile je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ta košile se svetrem je úplně boží!

    OdpovědětVymazat
  13. ta galaxy košile je úžasná! a s tím svetrem je kombinovaná skvěle)

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Galaxi košila ve spojení se svetrem vypadá úžasně a ta košile je skvělá:) takový Hawaii styl :D

    OdpovědětVymazat
  15. všechno je super! snad si něco taky objednám ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Wau úžasné košele !!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. galaxy košile je vážně perfektní:)

    OdpovědětVymazat
  18. páni páni ! to se mi moc líbí !

    OdpovědětVymazat
  19. ten svetrik je super!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  20. ta galaxy košile vypadá vážně skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Sárko,opět otravuji ta ORANŽOVÁ PODPRSENKA..nebo vrch plavek, co máš na tvém fb je Push-up z HaM, že joo ? :) ;) ................................................ tedy možná :D :) :))

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherná galaxy košile! :) Vypadá skvěle :)
    V.

    OdpovědětVymazat
  23. navy svetrík by som hned brala :) milujem tú farbu

    OdpovědětVymazat
  24. vesmírná košile parádní, ale to už spíš opakuju po ostatních :D

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj prosim ta mohla by si mi napísat ohladom objednávania zo sheinside na kalickan@centrum.sk ? dakujem

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj prosim ta mohla by si mi napísat ohladom objednávania zo sheinside na kalickan@centrum.sk ? dakujem

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, vyzerá to luxusne:3 ..chcem sa opýtať zo sheinside ak si chcem kúpiť bundu, koľko by ma cca vyšlo poštovné? :))

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, vyzerá to luxusne:3 ..chcem sa opýtať zo sheinside ak si chcem kúpiť bundu, koľko by ma cca vyšlo poštovné? :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.