Lazy saturday

Tahle zelená mikina je další věc, kterou jsem si dovezla z Vídně z Primarku. Dnes jsem si k ní dala koženou bundičku, kterou jste na mně mohli vidět i v minulém outfitu a ocvočkované boty, které jsem na sobě už delší dobu neměla, protože mají kluzkou podrážku a nechodí se v nich úplně nejlíp. Já jdu vymýšlet téma na seminární práci. Pěknou sobotu všem.











[mikina-primark, bunda-zara, triko-h&m, boty, prstýnek-ebay, kalhoty-cheap monday]

38 komentářů:

  1. taký hipster stajl, ale je to super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty boty jsou dokonalý, primark <33

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty a bunda jsou úplně skvělý a Tobě to strašně moc sluší - nečekaně :D ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Máš úžasný blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Sleduji!:)

    Giveaway

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  5. Musím povedať, že tie boty sa mi naozaj veľmi páčia.. :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko je super ale tie topánky sú úplne úžasné :)

    http://curly-sarah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle styl ti hodně sluší...
    ta mikina je skvělá a taky mě zaujaly ty náušnice! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty jsou uzasny! ;-) a mikinu sis pekne vybrala ;-) je taky moc pekna!

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoduché a pritom zaujímavé! :)
    Btw koľko meriaš, ak smiem vedieť? Pripadáš mi šialene vysoká :))

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Měřím asi 177 cm :-)

      Vymazat
    2. Tolik merim i ja to není tak strašný, spis je hubenoucka, tak se ti zda ještě vyšší ;)

      Vymazat
    3. špagetka :D ... dlhá a tenká :)

      Vymazat
  10. Ta mikina je skvělá, boty taktéž, škoda té kluzké podrážky!

    OdpovědětVymazat
  11. http://michalkacz.blogspot.cz/

    NEJLEPŠÍ BLOG O MODELCE :) STANTE SE
    I VY PRAVIDELNÝMI ČTENÁŘI.
    MOC DĚKUJI ;) !!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, mám dotaz, myslíš že jsou ještě v módě fialový jeansy? Máš je? A nemohla by si mi pro inspiraci nafotit nějaký fotky, prosím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj :-) Nemám, protože fial. barvu nemám moc ráda, ale myslím si že nemusí vypadat špatně třeba s černým křivákem :-)

      Vymazat
  13. mikina je skvelá, no najviac som sa zamilovala do tých topánok,:) fakt skvelý výber!:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty boty jsou dokonalé, máš skvělý styl :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá mikča, takový mám hrozně ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    máš strašně hezký styl oblékání a moc by mě zajímalo kolik peněz dáš měsíčně za oblečení, kosmetiku a doplňky (vím, že každý měsíc je to jiné ale aspoň orientačně) díky moc:) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  17. Si moc sympatická. Tie topánky vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Awesome, love this look from head to toe!

    http://therubberdoll.com

    OdpovědětVymazat
  19. boty, mikina a prstýnek nemají chybu !

    OdpovědětVymazat
  20. nedala by si sem prosím odkaz na ty boty? :) jinak skvělá kombinace;) díky.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.