new shoes

Doufám, že nevadí další outfit focený na půdě. Venku pršelo, ale já jsem vám chtěla ukázat boty, které mi konečně přišly z ebay. Jsou to opravdu boty, které se perfektně hodí do počasí jaké je teď. Také na mně můžete vidět tričko ze slev z pull&bear s maskáčovým vzorem, který mě baví víc a víc. Máte rádi tenhle vzor?





[top-pull&bear, boty-ebay, šortky-sh]

42 komentářů:

  1. to triko chci taky je perfektní stejně tak boty!

    OdpovědětVymazat
  2. celé je to super :)
    takto by som zmrzla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Maskáčový styl miluju,ale zatím mám jenom army legíny :D :X A krááááááááásný botičky :333

    OdpovědětVymazat
  4. Vôbec nám to nevadí :)) tričko aj topánky sú parádne!

    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi krásne fotky. Finally, niečo iné. Topánky sú skvelé!!<3

    OdpovědětVymazat
  6. topánky sú skvelé, tak ako aj celý outfit :-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Armady style se mi moc líbí už mám asi 5 věcí s tímto vzorem:)) Jinak ti to zase moc moc sluší!!

    OdpovědětVymazat
  8. Maskáčový vzor se mi líbí, teda na ostatních a taky podle toho v jakém outfitu. U tebe je super! Ale já bych ho nenosila.. Sluší ti to!:)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tohle nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
  10. Upravuješ fotky? :-) a ak áno tak prosím ťa v akom programe?..

    OdpovědětVymazat
  11. teda ty jsou krásný! a tvoje nožky ještě krásnější :-)

    GIVEAWAY o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné boty, nádherné tričko :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tie topánky sú krásne ^^ koľko stáli? :)

    OdpovědětVymazat
  14. boží nejvíc se mi líbí náramek kde jsi ho koupila :-P napiš na e.-mail lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. boty jsou skvělé, takové bych potřebovala! :)

    OdpovědětVymazat
  16. boty jsou nádherný a tílko ještě lepší!
    brala bych tvojí postavu .

    terbrouckova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Najlepší outfit ! :) milujem army štýl <3

    OdpovědětVymazat
  18. poslední dobou jsem si army styl oblíbila a to i přes můj blok z dětství, kdy mě rvali do maskáčů :D

    OdpovědětVymazat
  19. Botky jsou skvělé, mám podobné a miluju je :)

    Zvu vás všechny ke mně na giveaway!

    OdpovědětVymazat
  20. boty super, já bych strašně chtěla pravý martensky <333
    maskáč se mi líbí na všechno hlavně hubených, na mě vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  21. Mám skoro stejný styl (typ) akorát je mám uplně růžové neonové-svítivé ;) Jsou super.

    OdpovědětVymazat
  22. boty jsou dokonalý, já maskáčový vzor, dvakrát nemusím, protože mi nesluší, ale třeba na tobě se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  23. chci mít taky tak fotogenickou půdu !!!! super top :)

    OdpovědětVymazat
  24. U nás na pôjde to vyzerá horšie,tomu ver :D Ináč super fotky aj celkový outfit :)

    OdpovědětVymazat
  25. perfect from head to toe <3

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hezké fotky :) máš boží vlasy!

    OdpovědětVymazat
  27. super topánky ! mala som podobné ale už sa rozpadli :/

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju tyhle typy bot. Skoro jako Martensky:) Sama jsem si ted splnila "sen" a koupila si vyssi martensky. Mimochodem jsi vazne krasna, az nemam slov! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  29. tie boty :O milujem ten štýl :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  30. boty krasne! maskacovy vzor nemusim ale to tilko se mi na tobe libi, jako celej to vypada skvele! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Boty? Hoď sem odkaaaaz prosím <3

    OdpovědětVymazat
  32. You look fantastic! Love your look

    Fashion-makes-the-heart-grow-fonder.blogspot.com

    X

    OdpovědětVymazat
  33. Tak tohle je vážně perfektní! <3

    OdpovědětVymazat
  34. daj sem prosim predajcu na boty! :) dik

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.