Zelená karkulka (new in)

Nemá to být ani outfit ani nějaké focení, ale spíš new in trochu jinak. Po tomhle kabátu ze Zary jsem toužila už delší dobu, ale pořád si nebyla uplně jistá. Nakonec jsem té barvě stejně neodolala a koupila si ho. Na konci článku najdete ještě fotky nové košile která mi včera přišla z romwe. Jojo zase lebky :D









71 komentářů:

  1. Nádherné fotky, krásny kabát, neváhala by som :D

    OdpovědětVymazat
  2. vážně ti to moc sluší;)

    OdpovědětVymazat
  3. ta košile!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je trapná, vážně lebky už jsou nudné. Ale kabát je super, ten se mi moc líbí, jeden z nejlepších kabátů ever.

      Vymazat
    2. JOJO, TO JE ;)

      Vymazat
  4. Ten kabát má krásný střih,ale asi bych si nekoupila tuhle barvu :) mě by se líbil třeba ve vínové :) A super košile :))

    OdpovědětVymazat
  5. Více se mi líbí ten kabát, je úplně úžasný a moc ti sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barva je hrozně úžasná. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabát je nádherný, ta barva ti moc sluší :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ten kabát sa ti veľmi hodí. hlavne tá farba! :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty si proste úplne úžasná :O

    OdpovědětVymazat
  10. kabat je hezkej, ta barva ti sedi :).. kosile je na muj vkus trochu prepalena

    OdpovědětVymazat
  11. ten kabát je krásny koľko stojí ? :) ... inak fakt dobré fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. ty fotky jsou moc moc nádherný :) Ty jsi celá krásná :)

    OdpovědětVymazat
  13. druhá fotka úžasná si tam! <3

    OdpovědětVymazat
  14. ten kabát je úžasný, taky bych takový barla a košile super!!

    OdpovědětVymazat
  15. si kráska a kabát bol jasná voľba !! :)
    prvé tri fotky top.

    OdpovědětVymazat
  16. Amazing!!!!



    http://nathalies-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. dobře si udělala! je úžasný, zelená ti fakt sekne :)

    OdpovědětVymazat
  18. tohle je prostě dokonalé!! jsi jako víla :))

    OdpovědětVymazat
  19. krásny je , tá farba je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  20. ten kabát je zajímavý a košile skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ten kabátik sa mi veľmi páči :) Lebky, tak tie mám na jednom crop tričku, ale čakám aspoň na jar, kým si ho oblečiem, ale až tak výrazne to ja zas nemám rada :P ale Tebe veľmi pristane

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. ten kabát je nádhernej a 1. fotka skvělá!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak ta prví fotka je naprosto dokonalá! hrozně inspirativní, člověk se na ní podívá a má hned chuť malovat.... :D vážně, hrozně zajímavá :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Ta zelená ti opravdu sluší a kombinace s vínovou je fakt pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  25. Kabátek je láska, fakt nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
  26. pekný kabát :)
    http://lekangourou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. skvělý kabát, sluší ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherný kabát a krásně ladí ke svetru. Vypadá to vážně skvěle :) V.

    OdpovědětVymazat
  29. ten kabát je nádherný!, strašně moc ti to sluší*

    OdpovědětVymazat
  30. miluju tuhle lahvově zelenou, miluju kabáty s kapucí!.. a miluju lahvově zelenou v kombinaci s vínovou! :) to ses mi fakt trefila do vkusu teď! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Ten kabát je krásný :) strašně moc Ti to v něm sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  32. fotky na kterých máš rozpuštěné vlasy jsem si uložila, půjdu si je prohlédnou vždy, když mě popadne amok a nebudu moct vydržet dorůstání ofiny :D

    A.

    OdpovědětVymazat
  33. Kabát strašne sluší, tá farba je skvelá <3 našla som ťa cez lookbook, veľmi sa mi páči tvoj štýl!

    OdpovědětVymazat
  34. Ten kabát je dokonalý :) Košile mi přijde trošku moc, ale tobě sluší :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak ten kabát je úplně boží!! Krásné fotky!! Jsi nádherná

    OdpovědětVymazat
  36. Teda ten kabátek je vážně povedený :)

    OdpovědětVymazat
  37. Na kabátu nemusím kapuce, úplně mi to zkazilo jinak skvělý dojem z něj. Jinak krása. :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Ou, ten kabát je opravdu úžasný!!!!<3

    OdpovědětVymazat
  39. Když jsem si kupovala svůj, tak jsem si říkala, jak tam ani za nic nechci kapuci, ale teď nadávám, že jsem si nevzala ten, který ji měl! Je bez ní taaak mooooc nepraktický a na drdol si čepici těžko narazím, takže mám smůlu.
    Tenhle je krásný. I ta barva je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  40. Kosile neee :(( ale ty ses ,vazne nadhrena slecna Sabi !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ONA SE JEMNUJE SÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRA TY TRDLO :D :D :D :D PAMATUJ SÁRA A NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ SABINA :D !!!!

      Vymazat
  41. košile je naprosto perfektní! a skvělá barva kabátu:))

    OdpovědětVymazat
  42. you're adorable!
    xx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com
    www.licktheburguer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Vidím, že spolupracuješ s několika webama, to napíšeš ty jim\, nebo oni tobě? :)

    OdpovědětVymazat
  44. Skvělé fotky jako vždycky!

    http://our-in-spiration.blogspot.hk/

    OdpovědětVymazat
  45. tá košela ?!! neskutočné krásna O_o

    OdpovědětVymazat
  46. Krásny kabát a košeľa je tiež úžasná!! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Krásný kabát :) jinak prosím tě,kolik ti je let?? dík :*

    OdpovědětVymazat
  48. Líbí se mi lidi, kteří nesplynou v šedi většiny. Košile má styl! K.

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, moc krásný kabátek:) mimochodem jsem si všimla, že část věcí máš z Primarku a tak jsem se chtěla zeptat,do kterého teda chodíš? To si vždy někam vyjedeš na nákupy?:)

    OdpovědětVymazat
  50. Krásný fotky, jako z nějakýho časopisu :) Sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  51. Nádherné fotky a nádherný kabát!

    OdpovědětVymazat
  52. No to je neskutečná paráda!:)

    OdpovědětVymazat
  53. Tá prvá fotka. Si tak záhadne pekná :) :O

    OdpovědětVymazat
  54. no tak to je boží! hned bych měla nápady na ještě lepší fotky s využitím té barevné kombinace, máš skvělé výrazy! :)

    OdpovědětVymazat
  55. Lebky...jdou hrozné...jeden z mála tvých nepovedených kousků...

    Kabátek dokonalý...top...
    A pro blbky..této barvĕ se říka LAHVOVĔ zelená!!!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.