Ireland new in

Tak po dlouhé době tu pro vás mám nějaký článek. Z Irska jsem přijela ve středu, ale ve čtvrtek i v pátek jsem toho měla až nad hlavu a příští týden to nebude o nic lepší, takže se předem omlouvám.
Užijte si sobotu! 



 galaxy mikina-oasap
 kabelka-primark
 košile-catch
 khaki bunda s cvočky-zara
 rifle-primark
 silonky-primark
vše-primark

+jsem si ještě koupila černý kožich, který se ale nedal vyfotit a šaty, které jsem na sobě měla včera na plese 

62 komentářů:

  1. Jé:) Krásně jsi nakoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. I'm jealous! <3

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. otak to je nejlepší!
    hlavně boty jsem si uplně zamilovala!

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo tě sponzoruje na oblečení? Dostáváš nějaké kapesné od rodičů nebo máš nějakou brigádu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. částečně od našich, ale hodně věcí si kupuju za svoje peníze :-)

      Vymazat
  5. úžasný :) Taková závis!! :/ Brala bych všechno!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zas takový velký new in! :D :)) záávist! :D Všechno vypadá úplně úchvatně, ale ty první boty a ten barevný náhrdelník mě úplně ohromily! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty Vansky jsou uplně nej<33 ale všechno je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný, krásný už se těším na outfity!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. suprovééé veci! tie topánky! aj všetko proste :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. dokonalé♥ najúžasnejšie sú asi topánky :3

    OdpovědětVymazat
  11. OMG.! <33 Dokonalé věci,ale ty boty wau.

    OdpovědětVymazat
  12. ani neviem, čo sa mi najviac páči .. asi proste všetko!
    dúfam, že šaty uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  13. nemůžu se dočkat outfitů! krásně sis nakoupila!:))

    OdpovědětVymazat
  14. V dubnu letíme s kamarádkou do Anglie. Primark tedy určitě nemineme!!!!:D
    M.

    OdpovědětVymazat
  15. kásne veci! najviac sa mi páčia vansky ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Teeda, ty lity a ty vansky jsou bezkonkurenční! :) a ty silonky s křížkama z Primarku jsou taky svělý, krásný věci (ZASE! :D) sis přivezla :)

    OdpovědětVymazat
  17. Bože brala bych všechno!!!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkný věci, ta kabelka je fakt pěkná!!

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. ty aztécké boty vypadají fakt úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  20. botičky a silonky úú ♥

    OdpovědětVymazat
  21. nadherne boty! a pro tu kosili bych zabijelaaa <3

    OdpovědětVymazat
  22. krasne veci :) prosim ta, odkial mas tie lity a kolko stali? :)

    OdpovědětVymazat
  23. ty první boty a šperky jsou dokonalé

    OdpovědětVymazat
  24. ty lity sou skvelyyy :) ty uz musis mit fakt hromadu obleceni :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. nádherné věci:)) Primark jsem navštívila poprvé v Londýně a bylo tam toho tolik, že jsem si nemohla vybrat :D :D

    OdpovědětVymazat
  26. ty lity sou úžasné! vždycky se mně nejvíc líbily obyčejné černé, ale tyto mě asi přesvědčí, že existují i hezčí :D fakt krásné .. i ta mikča :)

    OdpovědětVymazat
  27. Všetko krásne :) Ta mikina je úplne dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  28. jéé to je tak nádherné všechno :O

    OdpovědětVymazat
  29. az na tie hrozne tenisky, pekny nakup ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. wow!přivezla sis úžasný věci, ty vansky jsou dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  32. Jaké číslo máš nohy? Ať vím jestli má cenu si najít kde bydlíš a vykrást ti botník :D

    OdpovědětVymazat
  33. wow ! krásne veci :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. a v Irsku si byla sama, nebo s rodinou?
    jinak krásné věci!<3

    OdpovědětVymazat
  35. s jakou agenturou tam letis?

    OdpovědětVymazat
  36. Kdybych se měla vybrat jen jednu věc, nevybrala bych si. Všechny jsou úžasné!
    Doufám, že sis ples užila. ^^ Těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  37. kéž by byl Primark u nás! jsou tam boží a levný věci..Když jsem byla v Londýně, nakupovala jsem tam jak divá :D

    OdpovědětVymazat
  38. awesome lita's shoes!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Cožeeee zas takové nádherné věci! Jsem zvědavá, jak zkombinuješ ty Lity, jsou dost výrazné :)

    OdpovědětVymazat
  40. moc krasne veci ..muzu se zeptat kam do jakeho obchodniho centra jezdis v isku nakupovat..protoze taky dost casto jsem v irsku tak jen tak pro inspiraci ..dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  41. Překrásné věci, těším se,aý je uvidím v outfitech :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. Kolik peněz si v Irsku za tohle všechno nechala ? :)

    OdpovědětVymazat
  43. kolik stálý ty vansky ?:)

    OdpovědětVymazat
  44. skvele veci !

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.