tiger

Další a myslím si poslední úlovek z letošních slev. Tuhle bundičku (košili) jsem si koupila v Zaře a hlavně mě na ní zaujal semišový tygr na zádech a tři zlaté hvězdičky nad přední kapsou. Pořídili jste si něco v letošních slevách?







[bundička-zara, silonky-pripark, košile-forever21, sukně-h&m, boty-ebay]


62 komentářů:

  1. upřímně,ta černá košile a silonky se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. i love every single outfit you post! you have the most amazing clothes <3

    londonandcoffee.blogspot.com
    (I'm hosting a GIVEAWAY at the moment, check it out!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v podprsenkce nic nemáš, tak takto raději nechod oblečená :D !!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  3. Wooow, to je hodně odvážný outfit!

    OdpovědětVymazat
  4. ty silonky jsou skvely!! mega ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. podľa mňa to vyzerá veeeeľmi super! najviac tie silonky a košela, yes <3

    OdpovědětVymazat
  6. Je úžasná! Hrozně se mi k tobě hodí, ty tygřice! :)

    OdpovědětVymazat
  7. hodně odvážný outfit, nelíbí se mi kombinace košile a silonek

    OdpovědětVymazat
  8. Podľa mňa to nieje pekné a neviem, na tvoj vek mi príde neprimerané takéto oblečenie. Neskutočne mi to príde ako outfit pre sluts. Teba a stránku mám rada a moc takže neber to že som hater, sama nemám rada takých ľudí. Ide tu iba o môj názor že...ja neviem no.

    OdpovědětVymazat
  9. Krása!! Hlavně ty silonky jsou skvělý! <3

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ta je hodně dobrá! I silonky jsou super, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. na takýto outfit treba odvahu, gratulujem :))

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. SUPER! Na tvých outfitech jde jen vidět, že už se v té módě prostě vyznáš. Jen tak dál Sáro! Působí to skvěle, ty si prostě umíš vybrat! :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Huuuu mega, i když ty křížky na silonkách se už trochu bijou s těma hvězdičkama, vypadáš fakt dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. tyhle silonky jsou nejvíc nejlepší!!
    a bundička se mi strašně líbí, takovou bych brala :)

    OdpovědětVymazat
  15. opravdu odvážná kombinace, ale líbí se mi! až na to, že "tygr" není tygr :-D (jsem si musela rejpnout, promiň :-D)

    OdpovědětVymazat
  16. bunda je super, zvlášť s tím tygrem na zádech! :)

    OdpovědětVymazat
  17. já by jsem na to nikdy neměla odvahu, ale neskutečně se mi to líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, no nemam slov. Bunda skvela a ty silonky. Neskutečný.. V.

    OdpovědětVymazat
  19. místo těch silonek bych vzala obyčejné černé 10 DEN, tyhle to celé kazí.. jinak ta košile/bunda je super, ty hvězdičky vypadají na tom moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  20. nejdokonalejší outfit a nejlepší písnička nakonec! OD něj mám rada strašně moc písniček, ale tahle patří k TOP)

    OdpovědětVymazat
  21. silonky to celé skvěle ozvláštňují :) moc se mi to líbí .)

    OdpovědětVymazat
  22. dokonalosť♥ neviems i vybrať čo ma na ňom najviac baví :D

    OdpovědětVymazat
  23. odvážné to sice je, ale mě se to líbí:) bundička a boty nemají chybu! a drdol ti úplně sekne, vypadáš s ním vyšší(jako by to bylo ještě vůbec možné:D)

    OdpovědětVymazat
  24. wow tak tohle je super :) líbí se mi, jak je to odvážné :D

    OdpovědětVymazat
  25. skvělý, ty vlasy ti takhle moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tohle je úžasné! moc se mi líbí ta košile a silonky! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ách perfektný celý outfit! A tie vlasy v drdole ti moc moc pristanu! ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Super outfit! Vůbec neber vážně komentáře typu: moc odvážný, jak pro slut! Páč takovej člověk nerozumí módě! :)) Jsi krásná a jdi si za svým stylem! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ta košile je dokonalá! MOc ti to sluší,jako vždy :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Líbí se mi, jak máš ty vlasy v drdolu :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. asi bych volila jen neprůhlednou košili, takhle s těmi silonkami mi to přijde už moc laciné ;(

    Nicol

    OdpovědětVymazat
  32. Tak mě se to líbí tak jak to je..podle mě bez chybičky..průhledná košile i punčochy jsou skvělé a spolu ještě lepší..:)

    OdpovědětVymazat
  33. úžasný outfit!
    a macklemore jojooo!

    OdpovědětVymazat
  34. Sári úžasné fotky a celý outfit je super ! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Silonky jsou úžasný, ale tu košili bych si k nim už nebrala. Macklemore mi ted hraje, Thrift shop :D

    OdpovědětVymazat
  36. Mám veľmi rada tvoj blog, ale tento outfit sa mi nepáči. Všetky kúsky sú sami o sebe skvelé, ale celkový dojem z outfitu je zlý. Palec hore za silónky a originálnu bundičku, ale spoločne s priesvitnou košeľou je to na tvoj vek až príliš lacné. Okrem toho dievčatá, ktoré majú veľmi malé prsia ako ty by radšej nemali nosiť priesvitné košele, vyzerá to smiešne.

    OdpovědětVymazat
  37. :) líbí se mi to až na košily ale duležitý je že ty se v tom cítíš :)

    OdpovědětVymazat
  38. Kýč jak bič z asijsech eshopů, klasika.

    OdpovědětVymazat
  39. wooow... paradni outfitik, hlavne ty silonky jsou paradni. :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  40. dokonalý outfit .. si moc pekná a pôsobíš veľmi milo!! =)

    OdpovědětVymazat
  41. paneboze to je bozsky <3 prala bych si abych mohla nosit tohle obleceni ale na hubenych to vypada proste stokrat lip :))

    OdpovědětVymazat
  42. Dokonalost!!! ty punčocháče jsou nejlepší ♥
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. nejlepsi outfit ever!!<3

    OdpovědětVymazat
  44. nejepsi outfit ever!!<3

    OdpovědětVymazat
  45. A mužeš jít šlapat na dálnici, ale nezastavila bych ti....

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.