angel

Včera mi po třech týdnech přišla tahle sukně z ebay. Nějak jsem ebay tak trochu propadla, protože na cokoliv si vzpomenu, tak to tam vždy najdu a ještě k tomu za super cenu. Ze začátku jsem měla strach, že když to tam stojí tak mála a někdy je to i bez poštovného, tak kvalita bude špatná a třeba to ani nedojde. Tahle sukně mě stála 200,- a psali, že přijde za 20-30 dní. Nikde se nepáře má podšívku a přišla asi za dva týdny a něco, takže já jsem zatím nad míru spokojená :-)






[sukně, boty-ebay, triko-stradivarius, prstýnek-h&m, hair cuff-primark]

76 komentářů:

  1. Skvelé fotky a sukňa je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dáš odkaz na sukni? Jinak skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)
      http://www.ebay.com/itm/271082179051?var=570119899757&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Vymazat
  3. Skvelé fotky, také "umelecké" :) A sukňa je tiež super, ja z ebay neviem objednávať hm..a aj tričko je super ale hlavne tie bodkovane silonky :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. nádherná sukně
    nádherný tričko
    nádherný silonky
    skvělý prstýnek
    není, co dodat!! ;) fakt super!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, úplně nádherné a odkud jsou ty silonky?:))

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. pekná sukňa a boty ešte krajšie :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach, ta sukně má krásnou barvu, a ještě s těma silonkama je to krásné<3

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně je skvělá :) a ebay je skvělý,ale někdy to prostě vypadá jinak než na fotce(když to přijde) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky!! Mají takový obyčejný look a to se mi líbí :-))

    super!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. tohle je uplně skvělý!
    a sukně je perfektní, myslím, že ej podobná té co máme z oasap :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to dokonalé :)Ja mám strach objednávať z ebay :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je úžasný!:) Taky jsem docela propadla eBay!!:D

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasné ftoky a tá sukňa je dokonalá:33
    http://alexis-kingdom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny outfit :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Sukně je krásná a s těma silonkama je to naprosto perfektní ! Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  16. tak ta sukně je úžasná ! podobnou jsme hledala v českých obchodek ale nikde neni.. :D Já bych přes ebay moc ráda objednávala, ale pořád bojuju s paypalem :D

    OdpovědětVymazat
  17. Hele, poslední dny jsem taky ebayi úplně propadla :D Jsem moc ráda, že jsi sem dala tu sukni, po podobné (možná i stejné) jsem právě pokukovala. :)

    OdpovědětVymazat
  18. mám stejné silonky :))
    a moc Ti to sluší! Vlasy v culíku vypadají na tobě hrozně hezky :)

    OdpovědětVymazat
  19. jee!:) jsi tak strašně krásná, vyměníme si prosím nohy a zuby?:D

    OdpovědětVymazat
  20. ach je opravdu krásná a hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  21. sukně je úžasná, miluju tvoje nohy!!

    OdpovědětVymazat
  22. Jů, parádní fotky a sukně je super, taky tam nakupuju a bez problémů, všechno přišlo vždycky dřív, než psali :)

    OdpovědětVymazat
  23. opäť úplne prekrásna,, akože tie topánky a to tričko + pančušky krásna krásna ,, nemám slov :3

    OdpovědětVymazat
  24. ta sukně je nádherná a silonky bezvadný)
    já s ebay moc neumím a ani mu moc nedůvěřuji

    OdpovědětVymazat
  25. Sukně je vážně krásná. Sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  26. silonky jsou super!
    zvu te ke mne na Giveaway o fotoobraz:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  27. hmmm,že bych taky začala něco objednávat z ebay?
    ne nemůžu,nechala bych tam všechny prachy a i ty co nemám :D
    jinak ti to zase hrozně sluší,jsi rozená modelka a máš nádherný usměv :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta je moc skvělá. Musím trochu projet i oblečení na ebay, ale jinak jsem na něm závislá taky.

    OdpovědětVymazat
  29. Ta sukně je super a má super barvu :)

    OdpovědětVymazat
  30. Sári moc se mi u tebe líbí že máš každý outfit úplně vymyšlený do detailu!! Jsi dokonale nádherná se skvělým stylem❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  31. A to poštovné z ebay je opravdu třeba jenom těch 80kč a tak podobně? Protože přece jenom je to dovoz do Čr ne? Tak se mi zdá, že je to moc levné. Ale jinak ta sukně je moc krásná a sluší ti:-)

    OdpovědětVymazat
  32. Nejsi jediná, která ebay propadla! A sukně je úžasná! Strašně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  33. Moc krásné fotky! (Moc se mi líbí boty a sukně taky úžasná)

    OdpovědětVymazat
  34. Akože, kto nemiluje ebay je asi blbec :D :D Škoda že sa bojím platenia paypalom, teda...rodkáči sa boja, a na mňa sa to už lepí....Tiež tam vždy nájdem všetko! Skvelá cena, kvalita....dokonalosť....Tá sukňa je fakt pekná, ako aj celý outfit :D

    OdpovědětVymazat
  35. kedy bude bazárik??

    OdpovědětVymazat
  36. 4. fotka , moja zaši si päty !!!!
    a mala by si si dačo urobiť z vlasmi sú dosť škaredé a zničené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to není díra na patě :D Jenom je to na ní víc natáhlé :-)

      Vymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  38. necchtiac som zmazala komentár , skade máš topánky?? :))

    OdpovědětVymazat
  39. vypadá skvěle! škoda jen, že neumím nakupovat přes e-bay :D

    OdpovědětVymazat
  40. super to je, burgundy s bodkami!
    a ten anonym vyššie dosť pobavil, zničené vlasy si inač predstavujem.. :D

    OdpovědětVymazat
  41. to tričko je skvělý :) plus ta sukně má nádhernou barvu! ebay je hrozná droga :D

    OdpovědětVymazat
  42. Zrovna včera jsem na tuhle sukni na ebayi koukala, ale nebyla jsem si jistá, jak by vypadala ve skutečnosti. A vypadá suprově, strašně ti sluší :) Možná do ní nakonec taky půjdu ;)

    www.greencuckoo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Poslední dobou jsem blázen do sukní a tahle je obzvlášť úžasná ^^

    OdpovědětVymazat
  44. tá sukňa je božská, neviem či som po nej nepokukovala aj ja:)
    nati♥

    OdpovědětVymazat
  45. Mohla bys sem prosím hodit odkaz na ty boty :), jsou fakt super! A ta sukně je taky úžasná!

    OdpovědětVymazat
  46. Uáá je boží :33 a ty boty taky!pošleš mi odkaz?))

    OdpovědětVymazat
  47. toto je úplne neskutočné. Krásny outfit, tá sukňa s tými pančuchami :) je najlepšia.
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  48. Ty boty!:O kde jsi je koupila?:)) a moc ti to sluší máš úžasnej styl!:)

    OdpovědětVymazat
  49. Ty boty!:O kde jsi je koupila?:)) a moc ti to sluší máš úžasnej styl!:)

    OdpovědětVymazat
  50. You look gorgeous. Love your style

    OdpovědětVymazat
  51. Mohla by si prosím dát i odkaz na boty, prosím? :) sukni jsem si dneska hodlala koupit:))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.