stripes

Dnes znovu můžete vidět zelený kabát o kterém bych mohla pořád dokola básnit. I když dneska nebylo úplně teplo, tak jsem si vzala tuhle sukni z bershky, obyčejné černé triko a doplnila jsem to zlatým náhrdelníkem, který teď na mně uvidíte častěji. Taky vás tak štve, že se zase ochladilo?
S tímto outfitem jsem se přihlásila do březnové Fashion Challenge.




[kabát-zara, boty, náhrdelník-primark, sukně-bershka]

Ps. Pokud máte zájem o nějaké šperky podívejte se ZDE. Najdete tam velké množství zajímavých doplňků za super ceny.

43 komentářů:

  1. moc se mi to líbí, máš to skvěle zkombinovaný!

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera, tohle se mi moc líbí! seš kočka! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tvoje nohy:O kraaasa

    OdpovědětVymazat
  4. ten kabát a boty jsou super :) tak mě napadlo, mohla by ses přihlásit do Fashion Challenge u holek z A cup of style :)

    OdpovědětVymazat
  5. OMG your legs are incredble but i think i can see your ass :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásná sukně :) Moc ti to sluší!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ten kabát i sukně jsou boží'))

    OdpovědětVymazat
  8. tenhle náhrdelník potřebuju, miluju je <3
    jsi dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  9. sukně i kabát je boží!
    hrozně se mi líbí ta kombinace<3

    OdpovědětVymazat
  10. Krasná kombinace :O :) hrozně mě štve že je zase zima,u nás dneska dokonce sněžilo :/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně zkombinovaný outfit! Úžasný kabátek a sukně, jseš kočka:)

    OdpovědětVymazat
  12. skvělý outfit! takové proužkové by se mi hodily rifle :)

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera, jako vždy!:3 a taky mě to štve, u nás je zas nasněžíno -_-

    dream-out-loud-like-me.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Kombinace bílé,černé a zlaté je nejlepší !

    OdpovědětVymazat
  15. Ty se mi líbíš čím dál více :-) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  16. na mém blogu je giveaway ,budu ráda když se zúčastníš :)

    http://warwickway79.blogspot.cz/2013/02/giveway-i.html

    OdpovědětVymazat
  17. Sukňa je úplne úžasná a aj náhrdelník. A áno straaaašne ma štve, že sa ochladilo...lezie mi to strašne na nervy

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tohle je vážně parádní! A kabát ti trošku závidím, vždy ho u tebe obdivuju, je krásný :)!

    OdpovědětVymazat
  19. dokonalé a ten náhrdelník je skvostný :O <3

    OdpovědětVymazat
  20. To je dobře že jsi ten outfit přihlásila je dokonalý!! Móc ti sluší no a ten kabát je prostě boží!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Sakra, takže FCH vyhraješ. A já se zrovna dneska přihlásila taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad uznáš, že se se Sárou nedáš srovnávat ;)

      Vymazat
  22. sukně je perfektní! máš skvělé nohy:O

    OdpovědětVymazat
  23. Zase tak krásná, to není fér! :D

    OdpovědětVymazat
  24. Kočko, pro mě jsi jednoznačně favoritkou, já budu hlasovat každopádně. :) Sukně je úžasná! :) V.

    OdpovědětVymazat
  25. skade máš kabátik??

    OdpovědětVymazat
  26. Krásny outfit :-)

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. i love your skirt. you should try wear striped tights with it.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.