creepers

Ti kteří sledují můj instagram (liveinwonderland) ví, že mi včera přišly tyhle creepers. Z new look jsem zatím nikdy nic neobjednávala, ale když jsem tam objevila nejlepší creepers na světě asi za 14 liber bylo rozhodnuto! 




[creepers-new look, kabát-pull&bear, psaníčko-oasap, šortky-primark, triko-??]

ps. fotky jsou poslední dobou nějaké nekvalitní. netuším čím to je

56 komentářů:

  1. Skvělý boty ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jj už jsem viděla na Instagramu;) jsou luxusní!! Moc hezký outfit!!! Možná ta nekvalita fotek bude z toho hnusnýho a studeného počasí!!!

    OdpovědětVymazat
  3. wow!obvykle se mi creepers moc nelíbí, ale tyhle jsou vážně dokonalý
    psaníčko je taky super!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Tyhle nejsou tak ošklivý jako ty ostatní! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty boty jsou super! a to uz se mi creepers prestavaly libit. ale tohle je fakt bozi :D

    OdpovědětVymazat
  6. jsou fakt krásný!
    a moc ti to sluší!
    T.

    OdpovědětVymazat
  7. I'm totally in love with your creepers, they're perfect!
    you have such a great style <3<3<3

    londonandcoffee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. první creepers, které se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj Sára, čím fotíš? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tomuhle se říká nejdokonalejší outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  11. super kraťase a vůbec celý outfit! http://livelifebysara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. jsou skvělé a moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  13. tak tohle jsou první creepers, které se mi vážně líbí! :) a vypadají mega pohodlně :)

    OdpovědětVymazat
  14. aaaa nechápu že creepers můžou vypadat tak elegantně :)
    miluju ten kbaát <3

    OdpovědětVymazat
  15. to tričko! :-)

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. tak ty se mi vůbec nelíbí :/

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se zeptat za jak dlouho ti přišly?:)

    OdpovědětVymazat
  18. úžasné!
    závidím tričko:)

    OdpovědětVymazat
  19. Luxus :OO http://janeblogposts.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. úžasný outfit a navíc převládá tam má nejoblíbenější barva- černá. :D:)

    OdpovědětVymazat
  21. Chm, creepers nesnáším a tyhle ve mně dokonce nevyvolávají pocity blízké zvracení :D Fakt vypadají celkem dobře!

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou zajímavé, a tobě sluší :)

    OdpovědětVymazat
  23. Češeš si vůbec vlasy -.-" nevypadá to tak . Minnie

    OdpovědětVymazat
  24. první creepers na svět, co se mi líbí ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. OMG sú luxusné...tieto by som brala hneď♥

    OdpovědětVymazat
  26. http://lookbook.nu/look/4753783-Charry-Blazer-Renner-Shorts-2dayslook-Tshirt ....

    OdpovědětVymazat
  27. Dokonalé topánky ! :) odkial máš to tričko? :)

    OdpovědětVymazat
  28. creepers nemám veľmi v láske.
    ale tie šortky sú skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  29. nádherný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  30. creepers se mi normálně moc nelíbí, ale tohle je taková jejich dobrá varianta :-) moc pěkné! :-)

    OdpovědětVymazat
  31. na kolik tě prosím vyšlo poštovné? :))

    OdpovědětVymazat
  32. úžasný.:)taky se mi creepers moc nelíbí,ale tyhle jsou fajn.

    OdpovědětVymazat
  33. It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for
    bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this blog with my Facebook group.

    Talk soon!

    Also visit my web-site ... ranger forum

    OdpovědětVymazat
  34. Moc pekné boty a ty kratásky, jsou božíí ;-)
    http://www.we-love-dots.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.