Heart On Fire

Pár fotek trochu nezvyklého outfitu, protože se v něm není ani jeden černý prvek. Košili jsem si půjčila od bratra a svetr mám už delší dobu z nějaké internetové stránky, ale zrovna si nemůžu vzpomenout z jaké :D. Já si teď jdu válet šunky, protože po delší době nemáme žádné učení. Pěkný zbytek dne :-)




[svetr-zrovna si nemůžu vzpomenout :D, boty-baťa, šortky, kabelka-primark, košile-p&b]

ps.: ano, silonky jsou tak záměrně, aby ladily s košilí

32 komentářů:

  1. Ty silonky jsou moc oranžový...:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je schválně kvůli košili, ne?:)

      Vymazat
    2. Taky si říkám. Ale na některých fotkách to vypadá dobře :)

      Vymazat
    3. já je teda vidím hořčicově žlutě :-) jo je to kvůli košili :-)

      Vymazat
    4. ty silonky jsou šílené! takové nosí má babička aby neměla křečové žíly. fuuuj

      Vymazat
  2. Úžasný outfit:) Jestli silonky byly takhle záměrně, tak je to super, moc se mi líbí kabelka:))

    OdpovědětVymazat
  3. ten sveter máš tuším zo SheInside. Viem, že si ho mala v jednom outfite :-)

    OdpovědětVymazat
  4. najlepšie zladený outfit! :) haha, tvoj brat má skvelú košelu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten svetr mi přijde moc krátkej, protože ten podolek z toho leze fakt hodně, ale je to dokonalý jinak :3

    OdpovědětVymazat
  6. vššetko máš super zladené:)!!

    OdpovědětVymazat
  7. Nesnáším hořčicovou barvu stejně jako hořčici, ale tenhle outfit je prostě boží <3

    OdpovědětVymazat
  8. ta kabelka je skvělá a bratrova košile taky!
    miluju když si půjčujem s bráchou oblečení, my jsme totiž jak dvojčata :D

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi hodně kabelka, ale ty tvoje nohy!! Ty ti musím chválit pořád ! :D :3

    OdpovědětVymazat
  10. Moj najoblubenejsi blog:) skveely outfit :)

    www.lostin-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. super povedný líbí se mi kabelka :) a košile a svetr

    OdpovědětVymazat
  12. Je to se máte, mi zítra píšem dějepis :/

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé :) Punčochy pěkně ladí :) V.

    OdpovědětVymazat
  14. svetrík, košela, kabelka všetko je krásne !! a ešte sa ti to aj pristane

    OdpovědětVymazat
  15. Yellow tights are my favorite and they look wonderful on your amazing legs. Lovely outfit!

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý outfit, kabelka nemá chybu :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ta kabelka je božská<33 A ty taky!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.