new in

Tak tu pro vás mám po dlouhé době new in. Vy už jste hodně věcí viděli v různých outfitech, takže jsem vybrala věci, které jsem si dovezla i z NY a některé jsou z nedávné návštěvy Primarku ve Vídni. Omluvám se, že tu teď nic dlouho nebylo, ale byla jsem nějaká polezená. Pěkné úterý :-)
bershka/ primark/ bershka
 h&m/ h&m/ f21
 zlz/ sh
 zara/ f21/ primark
vše primark

38 komentářů:

  1. Vaši ti to koupí jen tak? Bez příležitosti narozenin nebo tak? Tak to je supr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně věcí si kupuju za svoje :-)

      Vymazat
    2. Musíš si to umět zařídit! :D já to mám taky tak O:)

      Vymazat
    3. Zajímalo by mne, kde bereš na tohle všechno peníze - máš neustále něco nového, jestli si na to vyděláváš tak klobouk dolů... :)

      Vymazat
  2. Není náhodou úterý?

    OdpovědětVymazat
  3. mikča s primarku je strašne zlatá :) A máš najlepšie úlovky zo sekáčov :D

    OdpovědětVymazat
  4. obidvoje topánky a mikina s Mickey a Minnie sa mi páčia najviac :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky jsem si říkala, že je úterý :D a slovo polezená je strašně super :D
    skvělé věci, já si zrovna teď říkám, že bych si ráda něčím doplnila šatník :)

    OdpovědětVymazat
  6. náhrdelníky, loafers a kraťasy jsou nejlepší, není dnes úterý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D jo je :D omluvám se, jsem uplně zmatená! :-) :D

      Vymazat
  7. Všetko vyzerá super ! :) najviac sa mi páči tá mikina mickie and minnie

    OdpovědětVymazat
  8. ty náhrdelníky vypadají dobře.)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůů <3 Ty náhrdelníky a boty!! Taky bych moc chtěla do Primarku! On opravdu ve Vídni je? Já jsem se dívala na stránky primarku a myslela jsem, že je jen poblíž Vídně...

    OdpovědětVymazat
  10. chtěla bych ! Hlavně ty náhrdelníky

    OdpovědětVymazat
  11. to pruhovane psanicko a k tomu jeden z tech náhrdelniku ,aach!!<3

    OdpovědětVymazat
  12. ty sandále a náhrdelníky suluxusné:3

    OdpovědětVymazat
  13. primark je strašně super! chci ho u nás takyy

    OdpovědětVymazat
  14. Boty a všechno božíí!♥ :))

    OdpovědětVymazat
  15. líbí se mi ty náhrdelníky a pak sandálky na první fotce:)

    OdpovědětVymazat
  16. Psaníčko a šperky jsou super!:)

    OdpovědětVymazat
  17. veľmi pekné veci ale najviac sa mi páčia sandálky, kraťase, opasok, tričko a náhrdelníky :-)) super nákup

    OdpovědětVymazat
  18. Hey,
    great things. The white flats are amazing.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  19. balerínky naľavo sú skvelé a krásne náhrdelníky! :)

    OdpovědětVymazat
  20. líbí se mi snad všechno, je to i v mém stylu. Ale hlavně aby se to líbilo tobě, a že sis to užila! :)

    OdpovědětVymazat
  21. joo doteď lituju, že když jsem byla v Londýně, tak Primark jsem vzala obloukem :D:/
    Nádherné věci, ty náhrdelníky jsou krasné:)

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné věci, ten opasek a černé šortky jsou skvělé :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. U mě vyhrávají kraťase a boty! Ty jsou fakt super!

    http://our-in-spiration.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dokonalý botky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. pěkné věci :)

    www.photobyvalentina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. mikinu mám, z Oxfordského Primarku:D<333

    OdpovědětVymazat
  27. ty černé boty jsou nádherné takové bych chtěla taky

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.