el barto

Já asi ani nechápu jak mě mohlo napadnout si koupit takové šaty :D :D. Přijdou mi ještě šílenější než ta košile, kterou jste na mně mohli vidět nedávno. Něčím mě prostě ale zaujali. Možná tím, že v nich vypadám fakt roztomile :D :D (hlavně na té druhé fotce). Dneska jsem k nim dala zbytek veškerý černý, protože jsem neměla moc času něco vymýšlet. Jak vy by jste je kombinovali?






[šaty-romwe, boty-dr.martens boots, kabát-p&b]

50 komentářů:

  1. tieto všetky veci s Bartom sú asi troška šialené :D ale podľa mňa sú super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super ako ty vypadas ako desnesilena holka

      Vymazat
  2. Na té poslední fotce jsi nejkrásnější, jak se usmíváš! :) Ono mít takovou postavu a výšku jako ty, tak si obleču cokoliv..

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, celkem úlet. No tyto šaty se moc kombinovat nedají, možná džínová bundička. Ale s černou vypadají skvěle. Moc se mi líbí detail žlutých nití na martenskách a žlutý bart. Malý detail, ale moc mě zaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem ráda, že si toho někdo všiml :D :-)

      Vymazat
  4. Šaty jsou hezké,celé to působí parádně a elegantně,ale najednou bum.Botky Dr.Martens.Ty se mi k tomu úplně nehodí.Viděla bych to spíš na nějaké černé platformy. :)

    Bětka

    OdpovědětVymazat
  5. jsou perfektní, ale já bych si nedala tyhle černé silonky mě by se to víc líbilo bez nich :)
    na té fotce bot jsem přemýšlela jestli nemáš nějak namotané nohy :D jsem divná

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D toto by nenapadlo kúpiť ani mňa, ale vidno, že sa nebojíš ísť do novýc kúskov!
    Mne sa to takto páči, inak by ma to nenapadlo skombinovať :D

    OdpovědětVymazat
  7. haha, jsou vtipné, ale taky bych si je asi vzala bez černých silonek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to fajn ale ten kabat by som k tomu nedala, nieco menej formalne =)

    OdpovědětVymazat
  9. Bart je v poslední době dost oblíbený jak tak koukám!!:D

    OdpovědětVymazat
  10. aaaa jsi fakt roztomilá!! s křivákem a víc uvolněnýma martenskama! :)

    OdpovědětVymazat
  11. super, ale podprdu bych si vzala bílou teda :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak totoo je úplne super! :-) šaty som už videla na instagrame, ale na tebe su omnoho krajšie. Taký zlatuch si v nich:-)

    OdpovědětVymazat
  13. úžasné šaty!! :) možná by se mi líbily ještě trochu víc bez silonek,ale stejně jsou boží!!

    OdpovědětVymazat
  14. Super šaty, super outfit, celá si super :))

    OdpovědětVymazat
  15. Jsou vtipné a krásně ti jdou ! ale myslím, že s tvojí postavou by ti slušel i pytel .D

    OdpovědětVymazat
  16. Super! Náhodou crazy potisky jsou nej!! :D:)

    OdpovědětVymazat
  17. Sári to sú úplne najCrazy šaty aké som videla :D:D Ale hodí sa ti to :)

    OdpovědětVymazat
  18. jsou skvělé! Odkud je máš? :))

    OdpovědětVymazat
  19. jsou neuvěřitelný, vypadáš roztomile a navíc v nich máš ty nejdelší nohy na světě...

    OdpovědětVymazat
  20. já bych si k tomu oblékla džínovou bundu a conversy :) ale tobe to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  21. Šaty jsou vážně šílené, ale hrozně ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je skvělý:D tyhle šaty jsou úplně desingový kousek:D na té poslední fotce ti to hrozně sluší!!

    OdpovědětVymazat
  23. ty jsou tak správně ulítlý :))

    OdpovědětVymazat
  24. Tie šaty sú božské ! :) och a tie topánočky

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  25. perfektní outfit! bart s martenskama, nej<3

    OdpovědětVymazat
  26. ty jsou roztomilý! :) a strašně moc se mi k tomu líbí ty martensky!

    OdpovědětVymazat
  27. ty jsi roztomilá vždycky!! :*

    OdpovědětVymazat
  28. Ty šaty jsou super! Příště bych to zkusila zkombinovat s JC botami a s normálními silonkami:)

    OdpovědětVymazat
  29. Jsou bombastický. Viděla jsem je prvně na Instagramu a chtěla jsem Ti napsat, ať s nima uěláš outfit! :-D ..No a on už to je! ..To mi udělalo radost, super! ;)

    OdpovědětVymazat
  30. už tu košili jsem ti záviděla a ted nam ukazes šaty :D nádherné!
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych je hlavně nejdřív vyžehlila :-D ne, vážně, dyť ten pokrčenej kus látky je strašně vidět:-/ Jo a protože žehlení nějakou chvilku zabere, doporučuji si u něj opakovat, že šaty jsou rodu ženského, tudíž napíšeme "něčím mě zaujalY" a také, že tvar "by jste" neexistuje. Tedy píšeme "jak byste je kombinovaly vy".
    Konec lingvistického okénka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, chtěla jsem je vyžehlit, ale šaty mají materiál, který se na žehličku lepí, takže to nešlo. Za gramatické chyby se omlouvám. Už jsem to tu psala vícekrát, ale mám nějakou poruchu a dělá mi problém najít chyby v textu.

      Vymazat
  32. Majú skvelý strich aj sú možno výstrednejšie ale sú úplne úžasne!! Možno,že by som len vymenila to sačko za svetrík ale inak super:)

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou skvělyyyy!Miluju to,kraťasy s Bartem,košile s Bartem a šaty?Ať žije Romwe.Možná bych zvolila třeba sáčko a bez silonek,spíše jemněji aby to působilo ale je to takhle taky skvělý)!

    OdpovědětVymazat
  34. Noo.. tie šaty sa mi až tak nepáčia, ale posledná fotka je super =)

    OdpovědětVymazat
  35. šaty+ červený tenký pásek+ džínová bundička+ červená rtěnka+ černé platformy :)

    OdpovědětVymazat
  36. to jsou ty nejlepší šaty na světě!

    OdpovědětVymazat
  37. ¨páni ty šaty jsou skvělé a moc ti sluší(tvoje oblíbené botky) už se teším až budeš zase dělat pořádky v šatníku :D božžžíííí šaty madel

    OdpovědětVymazat
  38. Šaty jsou parádní a moc ti sluší! Já bych si je vzít asi nemohla, vypadala bych jako blbeček :)

    OdpovědětVymazat
  39. šaty jsou fakt zajímavé :)) prozradíš mi,jak to děláš,že máš tak hubenou postavu? :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.