Berlín random

Foťák jsem sebou v Berlíně moc často nenosila, takže většinu fotek mám v iphonu. Ale přece jen jsem si ho sebou asi dvakrát vzala a nafotila pár fotek (no vlastně skoro všechny fotila Terka :D). Byly to nejlepší tři týdny prázdnin a doufám, že se tam příští rok dostanu zase a ještě na delší dobu. Co jste si o prázdninách nejvíc užili vy?
 vegan burger/ papkáme si/ <3/ NEvegan burger :D

 bionade <3/ Berlin wall
 nespokojená Sára/ unavená Sára
 láska moje jediná/ v okolí kde jsme bydlely
 cesta k Berlínské zdi/ s Lukasem <3
 momenty od Berlínské zdi
 nejlepší kavárna ever
 turista
 krásy Berlínské zdi
 maluju a miluju
a ještě polepený Berlín
Braniborská brána/ bleší trh

A pořád je ještě možnost koupit si tohle triko (300+poštovné) a nebo tuhle kabelku (200+poštovné). Pokud máte zájem piště na holkyvryzi@gmail.com.

36 komentářů:

  1. Muselo to tam být fakt super, závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. ty zdi sou skvělý!! a máš úžasnej batůžek :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Nejlepší fotky!!! Muselo tam být úžasně!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. aaa vegan burger! tak ten ti závidím, my jsme jedli jen falafel :))
    a bezva fotky, btw.
    taky doufám,že tam jednou pojedu na delší dobu

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to tam být úžasné:) Jste boží holky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Muselo to být vážně skvělý :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. načo ste tam boli? nejaký pobyt? kásne to tam vyzerá...

    OdpovědětVymazat
  8. ten burger a Terezce to strašně sluší <3

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky! :)

    Ráada bych Tě pozvala na giveaway , která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. V Berlíně jsem ještě nikdy nebyla, tak snad to brzy napravím! Muselo to tam být skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Berlín Ti sluší!!!! Skvělý fotky <3

    OdpovědětVymazat
  12. Super fotky! Všechny vaše outfity jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  13. Great pictures! The food looks delicious!

    OdpovědětVymazat
  14. Sari tak to su ake skvele fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Chýbajú mi prázdniny. Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Musela sis to pořádně užít! Skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  17. nádherný fotky, moje "nej" o prázdninách byly asi dva dny ve Vídni<333

    OdpovědětVymazat
  18. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Crystal Jewelry
    Pearl Jewelry
    black tahitian pearl

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpovědětVymazat
  19. i love your blog,wow awesome Definitely following!!,here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Fashion Jewelry Store
    Silver Jewelry

    Keep in touch,best wish for you.

    OdpovědětVymazat
  20. Jsi veganka nebo vegetariánka?:O já vegetariánka a ten burger bych si dala:)
    http://t-rexscloset.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. krásné fotky ♥♥♥♥

    http://mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  23. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  24. Miluju random fotky a příspěvky:)) to musel bejt super výlet:) závidím:))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.