Dublin new in

Vy co sledujete moji facebook stránku jste nejspíš četli, že jsem na tom teď s časem pěkně bídně. Zaprvé pondělky budu jezdit ze školy až v 7, takže Bernardovy outfitty budu muset přesunout na jiný den a zadruhé ve škole už toho začínám mít celkem hodně, takže jsem ráda, že jsem stihla nafotit aspoň new in. Doufám, že brzo přidám nějaký outfit.
crop top-forever 21, černý crop top a dres-primark

 triko s hranolkami-forever 21, triko sky-chicnova
 pouzdrová sukně-pull&bear, všechny kalhotky primark (jedna z mých úchylek-nakupování spodního prádla)
 vše primark až na náhrdelník s kříži-chicnova
 obal <3-primark
 rtěnka-mac, jelení lůj-primark
a nejlepší boty <33-river island

45 komentářů:

  1. Wow! super věci. ten kryt na iphone je super<33

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obal je vážně skvělej! :) A ty trička :33

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci:) Ty ponožky s jednorožcema mám taky:D

    OdpovědětVymazat
  4. ani sa neviem rozhodnúť čo je najkrajšie :) vedie obal na mobil a spodné prádlo :D
    Krásne veci proste všetky :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paradne kusky, kryt na telefon a kvetovany crop top vyzeraju super. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. uplně užasné věci. *___*
    Ja chci taky do Primarku :(( :DD

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný new in! Ty botky jsou absolutně dokonalé!:)

    Vik Ladyla - fashion blog
    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. crop topy a silonky jsou úžasný, už se nemůžu dočkat až v říjnu pojedu nakupovat do Vídně<33

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný! :O Těším se na outfity! :))

    OdpovědětVymazat
  10. krásne vecičky! Ten obal na jelení loj nemá chybu! :D

    OdpovědětVymazat
  11. právě jsi mě zabila těmi botkami, žít bez nich už nemá cenu. :(:DD

    OdpovědětVymazat
  12. skvělé úlovky!! Primaarrrk:))

    OdpovědětVymazat
  13. Nieje tam ani jedna vec ktorá by sa mi nepáčila <3

    OdpovědětVymazat
  14. tak ty boty jsou geniální! a zbytek je taky bezva, hlavně ty ponožečky :))

    OdpovědětVymazat
  15. nejnejnejkrásnější boty <333
    a kdybys příště až tam budeš nakoupila v primarku všechno co ti přijde pod ruku a pak to tady prodávala, vůbec by mi to nevadilo! :D
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  16. nejako sa neviem rozhodnúť čo sa mi páči najviac :) mať tak tie veci doma ah :3
    už sa teším na outfity :)
    http://janedemoon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Great items! I love your boots!
    - Charlotte
    http://fashiongirl134.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Vše krásné :) a s tím časem je to blbý :( a držím ti palce ze školou! :*

    OdpovědětVymazat
  19. wow ty boty!! a ty ponožky jsou taky super :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten obal na fon je úžasnýýýý!!! :O

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  21. tie ponožky,obal na mobil a tie triká (s hranolkami a s oblohou)su skveléé:33

    OdpovědětVymazat
  22. Skvely veci, nejskvelejsi obal ale!

    OdpovědětVymazat
  23. všechny věci jsou naprosto boží <3 ale boty mají prvenství!

    OdpovědětVymazat
  24. aaa ponožky a čepice a obal na mobil a ty tílka jsou TOP moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  25. všechno je boží:) A ty boty hrozně dlouho sháním se stříbrnými detaily :D Na tobě určitě vypadají super, jako všechno :)

    OdpovědětVymazat
  26. Líbí se mi všechno! :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Pane jo. Opravdu pěkný new in. Líbí se mi ten sky top :) Mám stejnou úchylku na nakupování spodního prádla :)

    OdpovědětVymazat
  28. nesnáším tě!!! :D hahahha
    super věci, všechno!

    OdpovědětVymazat
  29. Amazing items! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  30. Úplne krásne veci! Ta čiapka a crop tops su krásne:)

    OdpovědětVymazat
  31. Tie topanky som videla v River Islande a mala som co robit aby som odolala. Kazdopadne stale mam nutkanie sa tam vratit a proste si ich kupit :))) inak vsetko ostatne je uzasne tak isto :)

    thatgirlslife.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  32. ten obal je nádherný :) ostatní samozřejmě taky :D

    OdpovědětVymazat
  33. užasné věci :o


    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.