roar

Zaprvé bych chtěla poděkovat za všechny tipy k minulému článku. Jsem ráda, že vás článek zaujal. Zadruhé jsem vám chtěla ukázat tenhle nový top s kočičkami (<3) z romwe. Měla jsem v plánu si k němu dát bílé kalhoty, ale bohužel jsou v prádle tak jsem musela vymyslet náhradní plán. Zvolila jsem černou sukni a vestu, oživila to botami, a protože byla zima, vzala jsem si modrý svetřík, který ladí s očkama kočiček. Jestli zítra budu mít čas, tak přidám random z Berlína. Jak zatím zvládáte školu? 





 [tričko-romwe, vesta, svetr-h&m, boty-tw, ponožky-gate, sukně-ebay]

45 komentářů:

  1. Nádherná :) chci být tak hezká jako ty :* mám tě ráda

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš to je boží triko!!! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná :) chci být tak hezká jako ty :* mám tě ráda

    OdpovědětVymazat
  4. seš naprosto krásná.nejdokonalejší.skvěle hubená.působíš mile.krásně se oblíkáš.jednou bych chtěla být jako ty.bohyně krásy.

    OdpovědětVymazat
  5. krásná a boží triko :) kočičky uuu :) jsi dobrá blogerka :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta první fotka je krásná! miluju kočky, hrozně dlouho si chci pořídit nějaký podobný top a pořád nemůžu nikde najít ten pravý, ale tenhle je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tričko je TOP! Koukala jsem na něj taky ))

    OdpovědětVymazat
  8. krásná a boží triko :) kočičky uuu :) jsi dobrá blogerka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná :) chci být tak hezká jako ty :* mám tě ráda

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle se mi hodně líbí! :) A ten culík tomu dodal image "hodná holka" :D

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné! to tričko božské!

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi tak přirozené krásná. To je dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  13. si skvelá! A perfektný outfit, ako vždy:-)

    OdpovědětVymazat
  14. nádherný :O :))

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím si, že je to úplne úžasný outfit :) Krása :) A tá kabelka :) wow!! zamilovala som sa do nej :)

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím si, že je to úplne úžasný outfit :) Krása :) A tá kabelka :) wow!! zamilovala som sa do nej :)

    OdpovědětVymazat
  17. to tričko je nádherné ! wow ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. TOP !!!
    Chci to tričko uplně dokonalý <33
    Si strašně nádherná zavist !!!

    OdpovědětVymazat
  19. úžasný outfit, jeden z nejoblíbenějších :) top s kočičkama a kabelka<33333

    OdpovědětVymazat
  20. užasný outfit !! triko je super !

    http://born-from-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Juhů, to je skvělý, krásný podzimní outfit, miluju ten detail ponožek, mám úplně ty samé doma :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak tenhle outfit se mi líbí strašně moc! Hrozně ti to sluší, to triko je dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
  23. dokonalosť! <3 máš krutoprísne krásnu postavu :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Super top! :) Moc krásný outfit :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Zlatučké ponožky :D :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi přenádherná! Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  27. super outfit, působíš na mne v tom hrozně roztomile

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  28. si veľmi sympatická a máš dobrý štýl!

    http://l0veyourselffirst.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :) chtěla jsem se zeptat jak objednáváš z romwe? děkuji moc za odpověď :) jinak tady jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  30. to je prostě perfektní ,já tě žeru!!<3

    OdpovědětVymazat
  31. Super outfit! :) čo je to za obchod tw??

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.