white trousers

Pohodlný outfit na první den ve škole, i když musím říct, že bílé kalkoty jsou pro mě celkem silný oříšek. Po minulé aférce s rozmazanou čokoládou na zadku jsem si na ně pro lepší pocit hodila košili :D :D. A musím říct, že se mi to celkem zalíbilo :D. A ještě taková supr čupr informace (teda pro mě je to supr čupr informace :D). Za týden znovu letím do Irska <3 Neuvěřitelně se těším. Tento rok už je to po třetí, co se tam podívám. Našetřila jsem si nějaký ten peníz, takže to bude příjemné zahájení školního roku.



[kalhoty-cheap monday, boty-dr.martens boots, košile-jennyfer, čepice-NY, triko-SH]

42 komentářů:

  1. Krásny outfit! perfektne to spolu ladí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný outfit:) Užij si to v Irsku!

    OdpovědětVymazat
  3. A zase Martensky! :-D Myslím to ale v dobrém. Sluší ti to. Hodně se mi líbí kombinace čepice a košile. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Panebože,jak může vůbec ještě existovat někdo tak dokonalej.Pro tvojí dokonalost vraždit :DD,ale to bych se nemonhla těšit na články,takž eraději ne :DJinak outfit skvělý hrozně se mi líbí ta čepice :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta košela je nádherná. :) aj outfit celkovo. Uži si Írsko. ;)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Do Irska chodíš len tak? Alebo máš tam nejaku "prácu"? :)
    Super outfit (y)

    OdpovědětVymazat
  7. poslední je nejvíc!
    já jsem si stihla na zahájení roku dneska ráno rozedřít a narazit ruku na schodech paráda :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nejlepší outfit!!! Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  9. super! Irsko si určitě užij. Poslední fotka je super!

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalé :3

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný outfit! A ten boží prstýnek s lebkou! :O ♥

    OdpovědětVymazat
  12. v jednoduchosti je krása!ta čepice skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  13. jeeej :) a smiem sa spýtať ? ty máš v irsku nejakú rodinu alebo také niečo ? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásny outfit ! Tá NY beanie je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ako si si urobila ten účes? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mega outfit! taky jsem si tuhle čepici z NY přivezla a už se na ni nemůžu dočkat!<3 s tou košilí to vypadá fakt super:))

    OdpovědětVymazat
  17. Ty se máš. Já chci taky do Irska. !

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Dokonalosť :3 ako inak, máš úžasný štýl ... Prajem veľa úžasných dní v írsku :)
    http://janedemoon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  19. Very beautiful trousers ;) Amazing style ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ty mrcho! :D užij si to tam!!!
    vypadáš úžasně <3

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé boty, bílé kalhoty ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ta poslední fotka je bezvadná! hezký outfit, užij si Irsko ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi pekný outfit, rozhodne moc pohodlný :)

    OdpovědětVymazat
  24. do Irska?? wow, závidím, veľmi by som sa tam chcela ísť pozrieť!! uži si to :) xx

    OdpovědětVymazat
  25. Poslední fotka je bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  26. perfektný outfit:)
    http://kikanagyova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.