flowers are everywhere

Včera mi přišla mikina z romwe a jsem mile překvapená, že za 400,- mohlo přijít něco tak pohodlného a božího. Když k ní dáte tyhle kalhoty, ve kterých jsem v Berlíně skoro i spala (jsou fakt mega super pohodlné <3) a conversky, vyjde vám z toho dohromady nejlepší outfit na přečkání pátečního vyučování. Juchuu víkend je tady <3






[mikina-romwe, kalhoty, boty-second hand]

33 komentářů:

  1. Krásný kalhoty :-) mám taky takové, jen na to nemám, si je vzít na sebe :-))

    OdpovědětVymazat
  2. tepláková soprava. Kule dej si doprava

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka je top! :) nejkrásnější :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta mikina je úžasná,ty ještě víc<3

    OdpovědětVymazat
  5. uzasny outfit!! :) inac, farbila si si vlasy, alebo sa mi to len zdá? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mikča je super!

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. krásna mikinka! Veľmi ti pristane! <3

    OdpovědětVymazat
  8. super outfit :)!mikina je krásna

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný outfit :) a ta mikina ta ti padne :)

    OdpovědětVymazat
  10. za takový kus hadru 4 stovky? NIKDY

    OdpovědětVymazat
  11. Ako to robíš, že aj jednoduché veci na tebe vyzerajú tak MEGAúžastne ?? :)

    OdpovědětVymazat
  12. romwe překvapuje!! vypadá to nejvíc pohodlně <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  13. podle mě je to uplně nejlepší!!! <3

    OdpovědětVymazat
  14. na tej poslednej si rozkošná:33 aa v jednoduchosti je krása:)

    OdpovědětVymazat
  15. Super mikča :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. si proste TOP! a skvelý outfit, podobné gate mám aj ja a tiež ich milujem:)<3

    OdpovědětVymazat
  17. fantastický...nikdy by mě nenapadlo si něco podobného obléknout,ale je to boží ♥

    OdpovědětVymazat
  18. ve škole si v tom měla takový boží ponožky to bylo supr!! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mikina vypadá hrozně pohodlně . Uplně dělaná na pátky ! :))

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. ty předražené šílené čínské hadry nemáš zapotřebí:/

    OdpovědětVymazat
  21. ahoj,keď objednávaš z romwe. tak sa posielajú peniaze cez účet,paypal alebo na dobierku a platíš až ked veci prídu? :)

    OdpovědětVymazat
  22. flowers are the best! :) fajn outfit :)

    OdpovědětVymazat
  23. Na tebe to proste vyzera skvelo. :)

    OdpovědětVymazat
  24. mikin je super ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.