Favorite bloggers

Bohužel jsem se necítila v poslední době dobře, tak jsem dnes zůstala doma. To je taky důvod, proč dnes nepřidávám outfit. Nakonec jsem se rozhodla, že přidám pár mých favorite bloggers. Bloggerek sleduju opravdu hodně a dneska vám ukážu jen pár z nich.


elissaline



milkwoman

















33 komentářů:

  1. dve z nich nepoznám, ale ostatné sú super :) taktiež aj tie čo nepoznám pôsobia super :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tieto príspevky sú vždy dobré. :) vždy som rada keď spoznám nové blogy ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju! Neskutečně si vážím toho, že bloggerka, jako jsi ty, má ráda můj blog! <3

    OdpovědětVymazat
  4. dva blogy neznám, určitě se na ně mrknu ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Znám skoro všechny (až na spirit of daydream) a taky si je ráda projíždím, holky mají taky skvělé fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný zimní design! To mě navnadilo, musím také nějaký udělat :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 4 z nich taky sleduju :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jé to mě hrozně těší, že tady jsem! Od tebe obzvlášť! Moc ti děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  9. máš úžasný blog :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. tak to já jsme blogová ostuda:D
    Znám jen johanku, markétku a zuz. hehe

    OdpovědětVymazat
  11. Je super, že sleduješ aj veľa československých blogerok. Aj keď musím povedať, že takmer všetky poznám. Na nové sa pozriem.

    OdpovědětVymazat
  12. Vsetky poznam aj ja, damy su skvele, najviac zboznujem slecnu z My magic fashion. ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Všetky sú úžasné! <3

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju za inspiraci))

    OdpovědětVymazat
  15. Super inspirace, pár z nich vůbec neznám :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tři z nich neznám, takže moc děkuji za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sári ♥ děkuju moc, těší mě to dvakrát víc, protože jsi jedna z mých blogových ikon, doufám, že se co nejdříve setkáme osobně !!!§ ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Eliška a Johanka <3 moje topka, spolu s Tebou:)

    OdpovědětVymazat
  19. Niektoré nepoznám, tak sa idem hneď pozrieť na ich blogy. Ďakujem za tipy :-).

    OdpovědětVymazat
  20. děkuju přivedla jsi mi další kopu čtenářů :D <333
    třetí od konce jsem teď nedávno díky tvým likům objevila a je super!

    OdpovědětVymazat
  21. jeee milé!! :)
    ďakujem krásne.

    OdpovědětVymazat
  22. Dvě bloggerky neznám, tak se jdu hned kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  23. Johou ! Jsou nejlepší + ty samozřejmě ! :)

    OdpovědětVymazat
  24. nikoho z nich neznám:DDD

    OdpovědětVymazat
  25. Väčšinu sledujem, ale ďakujem za 2 nové super tipy! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.