Safe And Sound

Kombinaci těchto krásných střevíčků a boyfriend jeans jsem měla v merku už delší dobu. Zatím ale nebyla příležitost si to takto obléct. Dneska jsme ale jeli na oběd do krásné restaurace v Uherském Hradišti (kde je taky outfit focený) a já jsem toho hned využila a konečně se takto oblékla. Kabát je naprosto úžasný, bohužel jsem ho měla do teď v čistírně (někdo mi ho v Berlíně poblil (:D) a čistírny jsou u nás pomalé) a není už úplně vhodný do tohoto počasí. Zatím si neuvědomuju, že každou chvíli už může napadnout plno sněhu! Jen to neee!







[kabát-zara, boty-motivi.kalhoty-primark, svetr-h&m, košile-zlz]


54 komentářů:

  1. Nádherná jsi :) Kabátek ti moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. wow toto je dokonalý outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny outfit :) odkiaľ máš tie boyfriend jeans ?

    OdpovědětVymazat
  4. Chápu že chceš vypadat hezky, tak si koupíš co chceš aniž by to byla tvoje velikost, ale ty botičky jsou ti fakt velký. Řekla bych že špatná koupě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, ale jsem si 100% jistá, že mi lodičky sedí. Nejsem blbá abych nepoznala když mi boty jsou. A jestli to soudíš podle první fotky, tak tam mám botu povyzutou.

      Vymazat
    2. No, dejme tomu u oblečení, kdyby se Sáře líbilo, že je to větší, ale u bot?! :D aneb těším se na procházku po kostkách v lodičkách + schválně si vezmu větší, aby se mi lépe chodilo :D čeho si anonymové nevšimnou :-O

      Vymazat
  5. Tentokrát focení asi nemuselo být úplně příjemné, jsi opravdu statečná být venku jen takhle! Hádám správně, že oběd byl v nějakém vážnějším stylu? Sako a lodičky dohromady u tebe totiž není tak často k vidění :)
    Klára
    www.kamilaklara.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla zima mi nebyla vůbec. Mám na sobě 4 vrstvy a asi mám otužilé nohy :D. Ano, byli jsme na obědě v jedné krásné restauraci.

      Vymazat
  6. Ty džíny k těm střevíčkům dobrý, kabát by se taky dal,ale nevolila bych asi tu džínovou košili pod ten svetřík,působí to maličko přeplácaně. :-) ale jinak dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky Sári ako vždy, a celý outfit je perfektný

    OdpovědětVymazat
  8. to je opravdu nádherné!děsně ti to sluší sári :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny outfit!!...pristane ti to <333

    OdpovědětVymazat
  10. Střevíčky jsou úžasné a kalhoty k tomu luxusně sedí.

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je bezkonkurenčně nejlepší outfit, jaký jsem kdy viděla!

    OdpovědětVymazat
  12. Vsuvka "někdo mi ho v Berlíně poblil" mě dostala..:D

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelé, vyzeráš super. Tie džínsy sa mi veľmi páčia.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne a elegantné len nechápem ako to, že ti nieje nieje zima :D :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Sára, toto je najlepší outfit, aký si tu kedy mala! Ja sa fakt nemôžem vynadívať. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Milujem lodičky k boyfriend džínsom :) no aj tak si myslím, že by to bolo lepšie bez košeľe, keďže je tiež džínsová tak sa mi to tak trochu bije :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty tvoje vlasy jsou naprosto neskutečný <3 mně taky narostou takhle dlouhý, ale už pak nikdy nemají ten objem, jako máš ty...a to jich mám taky hodně těch vlasů...Jsou fakt úžasný <3 A outfit je geniální.

    AdeleInBeautyLand

    OdpovědětVymazat
  18. tohle je nejvíc, miluju všechny velký věci na jedné hromadě :D na mě by to vypadalo děsně, ale na vysokých jako jsi ty je to nejlepší co může být <3

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo asi bych zmrzla, u nás je kosa jak z nosa a mlha jak v Londýně, brrrr! Ale vážně ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  20. úžasný štýl máš :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. To ti nebyla zima? :O
    každopádně je to pěkný:))

    OdpovědětVymazat
  22. Mě se kombinace podpatku a boyfriend džínů moc líbí !

    Můj blog .http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Vážně ti to neskutečně sekne! A nádherné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Toto je jeden z najlepsich outfitov ake som u teba videla. <3

    OdpovědětVymazat
  25. Klobouk dolů, tímhle outfitem jsi neskutečně povýšila ♥ bomba!! Hrozně jsi mě překvapila - mile, samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  26. ste si s bratrem hrozne moc podobni

    OdpovědětVymazat
  27. perfektné sačko! a aj tento strih nohavíc je na tebe dsuper

    OdpovědětVymazat
  28. moc ti to slusi!
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  29. krasné :) ty brýle ti sluší :) to když si je dám já vypadám jak včelka mája :D

    http://mishellife.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.