Grow Old with Me

Tak stačí abych si vzala do každé ruky jednu igelitku, sedla si někde ve městě a mohla bych se stát profesionálním bezdomovcem :D. Jsou prostě dny, kdy se v něčem takovém cítím dobře a ano LÍBÍ SE MI TO :D. Vágus styl čas od času neuškodí :D. Košili mám okolo pasu tentokrát i z praktického důvodu, jelikož mám doma jediné obyčejné černé šortky a z těch mi leze celý zadek, tak jsem se ho pokusila nějak elegantně schovat :D. Za fotky děkuju Helči <3!







[vesta, košile-secon hand, mikina, náhrdelník-primark, triko-choies]


50 komentářů:

  1. skvelé :) Helča odviedla skvelú prácu :) a outfit nemá chybu :) moja stránku TU

    OdpovědětVymazat
  2. uplne dokonalý outfit :))):333

    http://alexisora.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten outfit mi připomíná grunge styl! Curt Cobain je oproti tobě podvraťák! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju lidi, co jsi berou do huby Cobainovo jméno a ještě to napíší špatně. Byl to Kurt Cobain.

      Vymazat
  4. dokonalý! mě by zajímalo, jak děláš ten drdol:D jsi krásná.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je prostě a jednoduše dokonalý <3 Umíš to. Jinak, taky souhlasím s tím, že být čas od času profesionálním bezdomovcem není na škodu ;D Mě to dokonce dost baví :D Joo a taky palec za Toma, je <3

    OdpovědětVymazat
  6. užasne ako vždy. Tebe by snáď pristalo aj vrece :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě sluší cokoliv si vezmeš :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. aa mňa zas zaujíma, aký máš rúž na perách?

    OdpovědětVymazat
  9. úžasný outfit, džínsová vesta je skvelá
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě sluší snad vše :D :) Můžu se zeptat co to máš za rtěnku? :))

    OdpovědětVymazat
  11. náhodou super outfit, na tebe najlepší ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ja už nemuzu ty martensy videt :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlas! jsou otrasny. vyhazujes neskutecni penize za oblecko a pritom si nemuzes zaobstarat novi martens?

      Vymazat
    2. mne se taky nelibii ://

      Vymazat
    3. Zdá se, že si tu někdo píše sám se sebou :D

      Vymazat
  13. vyzeráš ako z vogue !!! oOOo :)
    mne sa tenti štýl veľmi páči, super oufit!
    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  14. mně se "vágus styl" :D líbí moc a tohle je jedno z nejlepších co jsem za poslední dobu viděla :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Tento styl ti ale hrozně moc sluší...ten kdo sleduje módu to bere spíše jako styl, módu než ti co tomu nerozumí a otáčí se za tebou a koukají...vychytala jsi to opravdu moc hezky ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Luxus !♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. neskutočná!! zbožňujem najviac tvoj štýl, strašne ti to pristane!! a takisto aj ten rúž ♥ a nech si ľudia hovoria čo chcú, martensky sú najnajnaj!!!

    OdpovědětVymazat
  18. ten outfit je podľa mňa úúžasný, takisto aj ty :)

    OdpovědětVymazat
  19. moc pěkné:)) a NEVYPADÁŠ jako bezdomovec!!!<33 Je to tvůj osobitý styl, a je moc pěkný, si odvážná, Sárko:))

    OdpovědětVymazat
  20. je to krásné a jak už bylo řečeno,tobě sluší všechno! :O

    OdpovědětVymazat
  21. ja neviem, ja som za grunge aj bezdomovcov, ale toto je proste vrchol nevkusu, nahádzať na seba neladiace neforemné kúsky, a snaha zachrániť to tými kostliveckými nohami. a čerešničkou na torte je ten strašný náhrdelník, u ktorého už ani nepočítam koľkýkrát ho vidím.. asi ešte u mňa nemáš takú charizmu a status,aby ti prešlo všetko, všakže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem si, že jsem divná, protože všichni tady outfit chválí, ale mně přijde, že to nějak nejde dohromady :/

      Vymazat
  22. Zase bomba! ♥ Tobě sluší opravdu všechno :)

    OdpovědětVymazat
  23. Hrozně ti to sluší! Bezpochybně bys byla nejstylovější bezdomovec! :D

    OdpovědětVymazat
  24. V tom případě by si byla bezdomovec na úrovni! Mám taky tyhle outfity ráda, tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  25. úúúúplne úžasný outfit! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  26. Skvelý outfit! :) To triko prostě žeruuu <3

    Cℓara
    http://pieceofuniverse.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. ak by bezdomovci chodili po sr a cr takto obleceni , patrili by sme k velmi dobre obliekajucim narodom :D

    OdpovědětVymazat
  28. Tenhle styl se mi taky moc líbí, ale tohle už je prostě přeplácané. Hlavně ten náhrdelník se k tomu absolutně nehodí. Nic ve zlém. :)

    OdpovědětVymazat
  29. hrozně moc lidí tu píše, jak je to otřesný, ale mě se to náhodou nejvíc nejvíc líbí! ♥

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.