New in

Omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala, ale jsem po Irsku šíleně unavená a vyčerpaná, Do toho škola a počasí a nějak ani nemám náladu vymýšlet nějaké zajímavé outfity. Snad mě to brzo přejde a prozatím tu máte aspoň new in:

 Jsem si jistá, že se určitě nebudou líbit velké většině z vás, ale já jsem je měla na letním wishlistu na prvním místě. Jsou boží, pohodlné a ke všemu se hodí. Koupila jsem je v new looku.
 V Irsku jsem chtěla sehnat nějaké šaty ve slevě na páteční ples (poslední v téhle sezóně) a nakonec mě učaroval tento playsuit v topshopu. Je zelený (<3), nebyl drahý a můžu si být jistá, že nikdo nebude mít stejný.

 Kožíšková mánie mě pořád nepustila a tento jsem v gatu nemohla nechat. A ještě k tomu za 15 euro? No neber to!
 Tenhle jsem koupila ve stradivariusu skoro za pakatel. Sbírka kabátů tohohle krasavce vřele uvítá.
 Muhehe. Levis vesta za dvacku <3! :D
 Tyhle tři věci jsem koupila v Primarku a dohromady mě stály 3 eura :D. Primark už pro mě není top obchod, ale něco jsem tam přece našla. Vínový a černý crop top a zelenomodrá halenka.
 Ano, ano! Moc dlouho jsem chtěla nějakou tuhle alá noční košili. Nakonec mám dvě :D.
 Kožená sukně jako náhrada za džínovou, kterou jsem nesehnala a roztomilý crop top z choies.
 Vínové kožené rukavičky, cute obal na iphone, pár doplňků z primarku a černý přehoz, ve kterém vypadám jako smrtijed (ano jsem teď posedlá Harry Potterem). Ten jsem koupila v h&m.
A nákupy jsem uzavřela oranžovočervenou rtěnkou M.A.C.! <3

39 komentářů:

  1. ty boty jsou absolutne dokonaly! ja bych je chtela sehnat na leto taky, ale z takovyho toho lesklyho gumovyho materialu :D

    OdpovědětVymazat
  2. aww aww awww ty sandálky! mám v plánu si taky podobné pořídit a momentálně umírám závistí :D
    a kam se chystáš na ples? :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty boty jsou nejviic jen doufam ze neco takoveho nezacnou prodavat treba v tally weijlu a kytičkyyyyy <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné veci a ten kožúšok! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. boty jsou svělé, já mám podobné "vintage" po mamce :D
    a moc se mi líbí kožíšek:3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty jsou nejlepší! Doufám,že se u nás jen tak nezačnou normálně prodávat :))

    OdpovědětVymazat
  7. si si bola istá že sa nikomu nebudu páčiť, no práve naopak. Sandálky sú božííí :DDD:))) :333


    http://alexisora.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Heh, kromě "šatů", který bych si stejně asi na ples nevzala, se mi nic moc nelíbí, máš jinej vkus no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heh? :D a píšeš to sem proč?
      btw. "dazz", můžeš s jít i s tvým rádoby fashion blogem zahrabat, nic trapnějšího jsem v životě neviděla. říkám si to už nějakou dobu a vždycky to přecházím, ale když vidím tady ty tvoje komentáře, které po sobě zanecháváš... no chce se mi brečet.

      Vymazat
    2. Mě se sice některé líbí, ale zase mi přijdou ty "šaty" (nebo co to je :))) fakt nevhodné na ples, vždyť to končí pod zadkem... Celkem smutné, že na plesy se chodí takhle, měla by se dodržovat nějaká etiketa a ne tam chodit polonahá, takže v tomhle bych s Dazz souhlasila.

      Vymazat
    3. První anonym mi přijde uplně nevhodný, řekla svůj názor. A pro toho druhého anonyma. U nás na vesnici se těm ,,plesů" moc nedá říkat ,,plesy" je to spíš vesnická zábava, kde jde nějaká etiketa uplně stranou. :-)

      Vymazat
  9. ten kožich :3 aaáááa ...,ta rtěnka,boty taky moc dobré:o,ale prostě ten kožich mě nejvíce dostal je nádherný !
    http://luciich.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Dokonalý kousky, brala bych je všechny všema deseti :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak to máš parádní kousky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. úplně všechno je super!! hlavně kožíšek a rtěnka :))
    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. velké věčině se to určitě líbit nebude :D velké většině možná už ano :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže jedna velká VĚČINA řekne jo a druhá velká VĚČINA řekne ne... zvláštní počty i gramatika :-D

      Vymazat
  14. super a mne sa botky náhodou veľmo páčia!

    OdpovědětVymazat
  15. kožíšek a vesta jsou super!

    OdpovědětVymazat
  16. tak ten overal vypadá hodně super, bude ti určitě slušet :) a taky se mi moc líbí ty květované šaty a MAC rtěnka <3

    OdpovědětVymazat
  17. líbí se mi ty věcičky alá noční košile :) těším se, až se tu někdy objeví v outfitech :)

    OdpovědětVymazat
  18. hodně dobrý úlovky! :)) a za tak málo? paráda! :))

    OdpovědětVymazat
  19. wow všetko super! tie boty sú super! presne rovnaké som si chcela kúpiť v zare ale už som nenašla číslo :P
    komu sa nepáčia, ten sa tomu nerozumie :D
    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  20. Podla mna sú tie topánky super!! <3

    OdpovědětVymazat
  21. všetko je super ale vesta a nočne košele sú proste úžasné ! :-))

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné veci! Len sa mi nepáčia tie nočné košele, inak všetko super. Závidím, celkovo aj výlet do Írska. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Všechny věci jsou boží!!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Mně se strašně moc líbí ty šaty(alá noční košile<3). Ty jsou krásné<3! Ale celkově jsi skvěle pokoupila :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.